داریوش دیودیده با صدور حکم دیگری علی حیدری اصل را که در زمان حیدرپور معاونت سازمان را بر عهده داشت به سمت  جانشین سید آرش موسوی منصوب کرد حیدری اصل نیز از جمله نیروهای مخالف زارعی و حامی پر و پاقرص هدایت خواه است .

فصلی نو ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد  یک معاون و دوتا از روسای ادارات ستادی سازمان صنعت، معدن و تجارت را منصوب نمود .

به گزارش فصلی نو ، داریوش دیودیده طی حکمی سید کرامت ارجمند را که از بستگان نزدیک وی و نیروی مامور به خدمت است جایگزین سالار حسین پور در معاونت بازرگانی نموده است ، حسین پور پیش از این بارها  از سمت خود استعفا داده بود و اواخر کار در محل خدمت خود حاضر نمی شد ،.

دیودیده همچنین حمید جهانبین را جایگزین مجدالدین ملک حسینی در سمت مسئول امور اداری نمود ، جهانبین که پیش از این به صراحت از زارعی حمایت می کرد حدود یکسالی و پس از آنکه نتوانست به خواسته خود برسد علیه زارعی موضع گرفت ، جهانبین پسر عمومی امان الله جهانبین مدیرعامل هلال احمر استان است  که خود را نزدیک زارعی می داند .

ملک حسینی نیز از منتقدان مدیریت صنعت معدن استان بوده است .

داریوش دیودیده با صدور حکم دیگری علی حیدری اصل را که در زمان حیدرپور معاونت سازمان را بر عهده داشت به سمت  جانشین سید آرش موسوی منصوب کرد،حیدری اصل از نیروهای حامی هدایت خواه که در انتخابات گذشته کاندیدهای مجلس از حوزه بویراحمد و دنا شده بود بعد از چندین ماه فعالیت انتخاباتی به نفع هدایت خواه کنارگیری نمود

گفته می شود طی روزهای اخیر تلاش های بسیاری جهت برکناری دیودیده در وزارت صنعت در حال شکل گیری است و ۳ نیروی معرفی شده بنام های افرا ، صمیمی و روزبهان بصورت قایم باشک بازی رقابت نفس گیری  در جهت تصدی این سمت با هم دارند .