گزارشی از مانور ماشین آلات راهداری و حمل و نقل بمناسبت هفته پدافند غیرعامل

فصلی نو،خدمات رسانی سریع در حوادث اولویت راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمداست.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوان پایه روز دوشنبه در مانور ماشین آلات راهداری و حمل و نقل این اداره به مناسبت هفته پدافند غیرعامل افزودکه برگزاری این نوع مانورها به آمادگی هرچه بیشتر وبهتر ماشین آلات و تجهیزات راهداری برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در موقع بروز برخی حوادث جاده ای و دیگر سوانح غیرمترقبه کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش پدافند غیرعامل در کاهش زمینه بروز برخی خسارت ها و هزینه ها در موقع بروز حوادث غیرطبیعی برای زیرساخت های عمومی وخدماتی تصریح کرد برای دستگاه های خدمات رسان نظیر راهداری وحمل ونقل جاده ای که رسالت مهمی برعهده دارد، داشتن توان امدادرسانی سریع وعملیاتی در کمترین زمان ممکن یک مولفه مهم برای پدافند غیرعامل در حوزه خدمات رسانی در حین حوادث محسوب می شود.

وی گفت که نمایش توان ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین،سبک راهداری، ناوگان عمومی حمل مسافر: اتوبوس ها،سواری ها،ناوگان حمل بار ، خودر های امدادی و گشت راهداری بیانگر آمادگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد برای خدمات رسانی در بخش های مختلف است.

وی وجود ۸۰دستگاه اتوبوس،یکهزار و ۲۰۰سواری بین شهری و یکهزار و۵۰۰کامیون وکامیونت حمل باردر استان را بستری مناسب جهت خدمت رسانی خوب در بخش ناوگان حمل و نقل چه در بخش بار و چه در بخش مسافر دانست.

? این مانور در محل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای به سمت میدان عدل ومسیر بالعکس برگزار شد و ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین،سبک راهداری،
ناوگان عمومی حمل مسافر: اتوبوس ها،سواری ها،ناوگان حمل بار وخودرو های امدادی وگشت راهداری آمادگی خود را برای خدمات رسانی در حوادث پیش بینی نشده به نمایش گذاشتند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: