گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید- تصاویر
گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید- تصاویر

فصلی نو ، مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد از آسیب رسانی جدی یک دستگاه بیل مکانیکی هنگام ساخت و ساز به خط انتقال آزبست خیابان باقرخان یاسوج خبر داد . به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علمدار آرمین گفت: عصر امروز […]

فصلی نو ، مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد از آسیب رسانی جدی یک دستگاه بیل مکانیکی هنگام ساخت و ساز به خط انتقال آزبست خیابان باقرخان یاسوج خبر داد .

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علمدار آرمین گفت: عصر امروز در خیابان باقرخان یاسوج حدفاصل خیابان شهادت ۷ گودبرداری جهت ساخت و ساز توسط یک دستگاه بیل مکانیکی موجب آسیب جدی به خط انتقال آزبست ۸ اینچ و شکستگی آن گردید.

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه که مقارن ساعت ۱۷ عصر بوقوع پیوست متأسفانه آب مناطق محمودآباد، راهنمایی، بلوار ابوذر، بلوار باهنر، بلوار کاشانی و تمامی فرعی های منشعب از بلوارهای مذکور، خیابان توحید و فرعی‌های منشعب از آن، سعدی ها، ابن سیناها و ساکنین اطراف ترمینال سابق را با قطعی آب و افت فشار مواجه نمود کارگران بخش های شبکه و اتفاقات در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اقدامات و تدابیر لازم جهت کنترل و جلوگیری از هدررفت آب را بکار بستند.

آرمین تصریح کرد: با توجه به شیب حاکم بر محل حادثه و قطر ۸ اینچ خط انتقال آب مورد نظر و وجود پرتگاه ناشی از گودبرداری، عوامل اتفاقاتی با به میدان آوردن و بکارگیری وسائط نقلیه سبک و سنگین و با تلاش فراوان توانستند پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه و طاقت فرسا نسبت به مهار، تعمیر و وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال آب در منطقه مورد نظر اقدام نمایند.

آرمین که از اولین لحظات وقوع حادثه مورد نظر فرماندهی میدان عملیات را برعهده داشت افزود: گودبرداری ها همیشه یکی از مهم ترین عوامل خسارات به تاسیسات خدماتی و حتی حوادث و خطرات جانی می باشند که خوشبختانه در حادثه مورد نظر هیچگونه آسیب و خطر جانی و ریزش ابنیه و ساختمان همجوار یا معبری رخ نداد.

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد بیان کرد: با توجه به وجود تاسیسات آب، فاضلاب، گاز، مخابرات و برق در عمق زمین و در پیاده روها و سواره روها ضروری است هرگونه عملیات تحت الارضی پس از اخذ استعلام، با حضور کارشناسان دستگاه های خدمات رسان انجام گردد تا شاهد هیچ حادثه تلخ و نگران کننده ای نباشیم.