یادداشتی از بابک حاتمی/جای شما برای این کرسی چرمینه بسیار تنگ شده است- بدرود آقای شریعتمداری..

فصلی نو-بابک حاتمی

«إن الله یحب الذین یعملون و یجهدون طلبا للرزق؛ خداوند کسانی را که کار میکنند، و برای طلب روزی در تلاش اند؛ دوست دارد.» آقای شریعتمداری کاش فرزند شما هم کارگر بود .
گرسنه و برهنه شده اید؟!تشنه شده اید و حرارت آفتاب و کوره آزارت نداده است؟! البته که آدمهای فربه گرسنه و برهنه و آفتاب سوخته نمی شوند.
در شب نیمه شعبان شب منجی عالم بشریت در کدام کاخ بر صورت کارگر سیلی نواختی و درصدِ زور و بهره کشی را بر گردن کارگر، گره زدی و از دور گفتید عجب پاپیونی$$$
در جلسه دولت بود و کارگر. گزینه سوم ساختگی بود و ملت می دانند کارفرما صفت دولت است و آقازاده ها نمی توانند به زحمتکشان عرصه تولید و صنعت حقشان را ادا نمایند.
آقای شریعتمداری در نیمه شب شعبان بعد از شادی های فرزند کارگر برای امام غائبش با نقاب وارد خواب آن فرزند شدی و آینده ای سیاه را براش کابوس کردی.
چرا صورتجلسه را به تنهایی مهر و موم کردی؟ این سوال میلیون ها کارگر است.
با این جهش شبانه برای فرار از حق مظلوم میخواهی حق الناس را ترویج دهی و نامش را جهش به سمت تولید جلوه نمایید؟!!
خداوند، در روز قیامت با سه گروه دشمنی خواهند کرد…و سومی آنها کسی است که کارگری را به کار میگیرد، او را کاملا مشغول نموده، و تمام وقتش را میگیرد. آن گاه مزد وی را نمیپردازد.
مسلمانی (کارگرانی) که با ستم مواجه میشود، و خود را زیان دیده و مظلوم مییابد، باید صدای اعتراضش را بلند کند، و راههایی را جستجو کند که خود را توسط آن، از بهرهکشی، سوء استفاده و رنج و مشقت، حمایت و محافظت کند.
جناب شریعتمداری دیوان عدالت اداری و رای مثبت آن دیوان محترم تمام تاروپودهای ذهنیت را از هم پاره و متلاشی خواهد کرد. رهبر و آقایم سید علی خامنه ای ندای جهش تولید را به ما کارگران ابلاغ نموده اند و از جان و دل برای تحقق امر رهبرمان،لبیک گویان گام خواهیم برداشت. اما و اما جای شما برای این کرسی چرمینه بسیار تنگ شده است. بدرود آقای شریعتمداری..

بابک حاتمی فعال سیاسی و اجتماعی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11519

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: