یادداشتی از سید عمار نوروزی -دموکراسی از جنس سید باقر موسوی جهان آباد را مرور فرمایید جناب کریمی

کار حسد ممکن است به جایی برسد که حتی برای زوال نعمت از شخص، خود را به آب و آتش زده و او را نابود کند. چنان‌چه نمونه‌اش در داستان‌ها و تاریخ معروف است. در نکوهش حسد همین بس که نخستین قتلی که در

فصلی نو – سید عمارنوروزی فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحیم

و من شر حاسد اذا حسد

حسد یکی از زشت‌ترین و قبیح‌ترین خصلت‌هایی است که در هر جامعه‌ای دیده می‌شود. عده‌ای همه چیز را برای خود می‌خواهند از آسایش و یا پیشرفت دیگران ناراحت می‌شوند. خودخوری می‌کنند و رنج خود را به‌صورت آزار دادن، بدگویی و کارشکنی کردن ابراز می‌کنند. به جای اینکه بکوشند تا خودشان هم پیشرفت داشته باشند، می‌کوشند تا دیگران را ساقط کنند و از ارزش بیندازند، این واکنش همان حسد است که خصلتی ناپسند و نکوهیده است.
کار حسد ممکن است به جایی برسد که حتی برای زوال نعمت از شخص، خود را به آب و آتش زده و او را نابود کند. چنان‌چه نمونه‌اش در داستان‌ها و تاریخ معروف است. در نکوهش حسد همین بس که نخستین قتلی که در جهان واقع شد از ناحیه قابیل نسبت به برادرش هابیل بود که بر اثر انگیزه حسد چنین اتفاقی افتاد.
« ما را به خیر تو امیدی نیست ، شر مرسان.» جناب آقای سید محمد رضا کریمی سرخوشی شما حق شماست اما برادر بزرگوار از روش و اندیشه ای که دارید هیچگاه نتیجه دلخواه نخواهید گرفت. سد غیر قابل نفوذ، یعنی ذهنیت جمعی اصلاح طلبان را به یک عده معلوم الحال تصور نموده اید که در وادی اصلاحات ردپایی ندارند!!!! شما دچار چه بیماری خطرناکی شده اید برادر کریمی؟!!!!! تصمیم آینده اصلاحات در نهایت، چیزی جز تبلور عینی ذهنیت جمعی نیست. نهایتاً از کوزه همان برون تراود که در اوست.
بزرگ‌ترین مشکل شما که متاسفانه تنها مشکل اساسی شما نیست، همین رابطه ذهنی معیوب و کهن شماست که با قدرتی سرشار از مسمومیت فکری، مردم را محدود به مباشری و مشاوری می دانید و می پندارید.

دموکراسی از جنس سید باقر موسوی جهان آباد را مرور فرمایید جناب کریمی!!! این نوع دموکراسی از اساس بر قدرتی استوار است که منشاء آن کثیری از مردمان به نام ملتند. پس از اساس، قدرت در دموکراسی متعلق به همه است و تقسیم شده و این همگان دوباره آن‌ را به منتخب خود می‌بخشند و قوای منتخب را تقسیم و برآن نظارت می‌کنند.
ذهنیت شما متاسفانه دچار مسمومیت شده است و تقسیم قدرت سیاسی و اجتماعی را درعمیق‌ترین لایه‌های خود پذیرا نیست. شما مردم را یا حاکم می دانید و یا محکوم . کمی بروز و مدرن باشید جناب کریمی. شهروند مدرن باشید و بپذیرید راهی که شما می روید به ترکستان است. سعی کنید دوران جنینی فکرتان را طی کنید و دوباره با فکری سرشار از آرامش و اخلاق متولد شوید. وضعیت امروز شهرستان های بویراحمد و دنا حساس تر از هر زمان دیگریست. چهره های شناخته شده سیاسی در این دو شهرستان کم نیستند و همه عزیزان در رکاب اصلاحات پای می فشارند و گویا شما از فضای پیرامون تان فاصله دارید. «اعمال سلیقه هاى شخصى از سوی اصلاح طلبان هیچ گاه پذیرفتنی نبوده است که اینگونه شما دوستان ما را به باد تهمت و افترا بسته اید،
جناب کریمی شما مستقلا اوضاع و احوال مرکز استان را چگونه قضاوت نموده اید که نگرانیهایت را آن گونه توصیف کرده اید، چرا نمی خواهید بپذیرید که مردم ارتباطشان با سید باقر موسوی جهان آباد و بلعکس حفظ شده است و پوستر تصویر سید اصلاحات را بر دیوارهای خانه هایشان آذین بسته اند. این ارتباط متوقف نشده است. این نمایش قدرت دوستی و وفاداری را می توان دید و به عینه لمس نمود. مردم همه مشاور و مباشر هستند و محدود دانستن شما به چند نفر، احساس غرض ورزی شخصی را برمی تابد.از این سرمایه ها حفاظت خواهد شد. مردم تغییر را می خواهند و به دنبال وضعیت تغییر بنیادی در شهرستان های بویراحمد و دنا هستند.
جناب آقای سید محمد رضا کریمی، اصلاح طلبان و بالاخص سید باقر موسوی جهان آباد و دوستان هم تبارمان و خدمتگزاران به مردم بویراحمد و دنا و حتی سراسر استان و کشور در تهران از هر گام مثبتی که در راستای منافع ملی و آبادانی این بوم سرا برداشته شود، استقبال می کنند. « مردم انتظار دارند از شخصیت هایی که ائتلاف و وحدت را تشکیل داده اند، برای بیرون رفتن از مشکلات فعلی برای آینده برنامه مشخصی را ارائه نمایند که تا کنون موفق بوده اند. در شرایط فعلی نیاز به یک اتفاق و اجماع سیاسی و مردمی و مشترک بیشتر احساس می شود تا با نصایح مسموم اذهان تشویش شود. امیدواریم که این شخصیت های محترمی را که شما در ذهنتان به افرادی فرصت طلب و معلوم الحال معرفی نمودید عذرخواهی کنید و سعی کنید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح بدهید».
اگر انتقادی وجود داشته باشد، آن را متوجه افراد و اشخاص ندانید و ننامید و اگر دست آوردی هم هست، افتخارش بر می گردد به همه».

به حاشیه رانده هایی که شما آن ها را به “انحصار قدرت” متهم می کنید از پاک دستانی هستند که تاب ماندن در جریان مسموم شما را نداشتند.
هرچند آنان امیدوار بودند برای خواست های مردم و سهم مردم در قدرت و سیاست مبارزه کند، اما ائتلاف وحدت آفرین جدید این را می رساند که آن رانده شده هایی که شما خطاب نمودید، از کاخ ساختگی شما ناامید شده اند و خود برای آنچه حق مردم است، آستین بر زده اند.

شما جناب کریمی در جایی از مرقومه تان به آموزش و پرورش هم تاختید ،چنانچه انسان باسوادی هستید یک بررسی اجمالی از موفقیت های آموزش و پرورش در طی این سال های اخیر را در برنامه خود داشته باشید و با بغض منفعت طلبانه آموزش و پرورش و مسئولین خدوم این سازمان و آن مدیریت شهرستان بویراحمد را بر اساس احساسات پرکینه ای که دارید محکوم نکنید ….سید باقر موسوی جهان آباد همراه با سروقامتان جامعه ی علمی وسیاسی و فرهنگی واجتماعی قدم هایی استوار به خواست مردم فهیم استان برخواهد داشت و شما از خود حریت نشان دهید و به سیل خروشان مردم بپیوندید و آیه شریفه اعوُذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ را سرلوحه عمل و رفتار خویش قرار دهید تا به آرامش خاطر برسید و از تفکرات شیاطین در امان باشید ….

جناب آقای سید محمدرضا کریمی با این نوع رفتارها « ما را به خیر تو امیدی نیست ، شر مرسان.»

والسلام

سید عمارنوروزی فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10625

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: