یادداشتی از میرآرش تقوی -تاجگردون فریاد میزند هنوز زنده ام

فصل جنوب- میرآرش تقوی – تاجگردون فریاد میزند هنوز زنده ام

بسم الله الرحمن الرحیم

الغریق یتشبث بکل حشیش
((غرقه بر هر چوب خشک چنگ می زند))
چند ماهی از شروع بکار مجلس یازدهم و رد اعتبارنامه تاجگردون می گذرد ، رد اعتبارنامه ای که چنان رشته افکار تاجگردون را پاره کرد که پس از چندماه گذشت زمان هنوزهم موفق به تسلط بر افکار خود نیست !!! ظرف این مدت از طرف ایشان شاهد رفتار های هیجانی واحساسی ،گلایه گذاری های رسانه ای وغوغاسالاری هایی بودیم که از شخصی با سابقه والبته ادعای تاجگردون بعید می نمود !!!
نادیده گرفته شدن وخلا قدرت باعث ایجاد حس سرخوردگی شدیدی در تاجگردون شده است که گاها رفتارهایش را غیرقابل کنترل میکند
این احساس سرخوردگی آنچنان برایشان مستولی است که حتی در یک مصاحبه ای زنده ازنمایندگان استان گلایه کرد که نیم ساعت وقت نگذاشتند تا به من سر بزنند وقتی بیگانه ها (بدون ذکر نام)مکررا می آیند و حلالیت می خواهند!!! می آیند و عذرخواهی می کنند!!!
تمایل به دیده شدن ومورد توجه بودن باعث شده ایشان به هرموضوع مربوط ونامربوطی ورود کنند وگاها با سواستفاده از نا آگاهی عوام از سلسله مراتب کارهای اداری ونظام بودجه ریزی سعی درایجاد چالش برای نمایندگان استان میکند تا چند صباحی اسمش لقلقه ی زبانها باشد و در تیتر سایتهای استانی بدرخشد!!!!!
تاجگردون باشناخت روحیات جامعه عشایری کهگیلویه وبویراحمدو آسوده از وظایف نمایندگی، فعالیت خود در فضای مجازی را افزایش داده وبااستفاده ازاین ابزارقدرتمند سعی میکند از خود کاراکتر یک قهرمان مظلوم در ذهن مخاطب بسازد ! قهرمانی که با نابرادری زمین خورد وجای خالیش باعث ازدست رفتن فرصتها میشود!!!!
اگر به مقالات و لایوهای تاجگردون دقت کنیم مرتبا چند کلیدواژه تکرار میشوند ؛
برادرکشی
دستمالهای کثیف
فرصتهای ازدست رفته
حقوق مردم
عذرخواهی مخالفان بدون ذکرنام
بی توجهی نماینده گان استان
غرورتان را بشکنیدوبامن مشورت کنید !!!!
آنچه مطلوب اوست ترسیم کارکتری قدرتمند ومظلوم در چشم وذهن عوام است وو دراین راه از هیچ کاری فروگذار نیست
در جدیدترین مصاحبه ای که باسایتهای خبری استان داشتند نمایندگان استان رابه ضعف و بیسوادی متهم کردند و افزایش نیافتن بودجه پروژه ها ی عمرانی در کمیسیون تلفیق را دستمایه ی تخریب همکاران سابق خود قراردادند و یکطرفه از قاضی شاد و راضی باز گشتند !!
صرفنظر از اینکه اینگونه رفتارها تاچه اندازه قانونی واخلاقی است ؟آیا نباید به ایشان یاد آور شد که این اولین بودجه ی این مجلس است وهنوز چند ماهی از شدوع بکار مجلس یازدهم نگذشته است !!!
مجلسی که میراث دودوره ریاست شما بر کمیسیون برنامه وبودجه را تقسیم میکند و سعی در بازگرداندن مملکت به وضعیت عادی دارد
هنوز اول راه است و چندماهی از شروع بکار مجلس یازدهم می گذرد ،مجلسی که میراث دار انتخابهای تکراری ولیستی اصلاحطلبان ونتایج فاجعه بار اقتصادی آن است!!!!
میراث دار پس مانده سفره های تقسیم انقلاب
میراث دار برجام نافرجام واعتمادبه امضای بی اعتبار کری که قراربود جبران کند و نکرد !!!!!!!!
میراث دار دودوره ریاست جمهوری شیخ تدبیروامید و شاه کلید طلایی اش !!!!!!
میراث دار حقوق های نجومی ، ارز چند نرخی و رانتهای کهکشانی!!!!!
میراث دار قهرمانهای مدال بگیر سیاست خارجی و تحریمهای فلج کننده !!!!!
میراث دار دولتی فربه وخسته که هن وهن کنان خودرابسوی ایستگاه آخر میکشد وجز روزمرگی تا پایان کار برنامه ای ندارد !!!! دولت تزویر ،دولت فریب،دولت وقیح !!!!
معمار اقتصاد فراموش کردند ظرف هشت سال گذشته چه بر ایران گذشت؟
مجلس با استفاده از کدام منابع باید بودجه ها را افزایش میداد؟
مگر وضعیت موجود نتیجه سیاستهای شما ودوستانتان در سازمان برنامه وبودجه نیست؟
جناب تاجگردون این همان جهنمی است که قراربود با روحانی بروید و متاسفانه پای همه ی مردم ایران راهم به جهنم مطلوبتان کشیدید
افزایش نقدینگی
کاهش ارزش پول ملی
سقوط بورس
صفرشدن صادرات نفت
تحریمهای فلج کننده
والبته زایش مال و میراث های اساطیری برای خواص
ووووو…………. همه و همه عذابهای همان جهنم موعوداست که به همراهی با روحانی تا اعماق آتشش افتخار می کردید حال چه شده که خارج از گودنشسته و دیگرانی راکه سعی در نجات مملکت دارند را آزادانه تخریب می کنید؟
آیا در این برهه ی تاریخی جای برخورد قاطع نهادهای نظارتی با مجرمانی که باسواستفاده از آزادی بیان اقدام به تشویش اذهان عمومی ووجدان جامعه وتخریب نیروهای انقلاب میکنند خالی نیست ؟
درپایان برادرانه عرض میکنم بهتر است جناب تاجگردون وقتشان را صرف مدیریت بیمه ای که( اسمش را نشنیده ام ) مسئولیتش را پذیرفته اند کنند تا حقوقی که دریافت میکنند حلال باشد
خداوند همه مارا هدایت کند تا قدم و قلم را جز برای رضای خدا برنداریم وسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عزیز را بر مرزوبوم ایران بزرگ مستدام دارد .

میرآرش تقوی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13858

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: