یادداشت ارسالی -انصاف رسانه ای و اغراض سیاسی

هر کارشناس و فردی که الفبای توسعه و امور زیربنایی را آموخته باشد، میداند که مهندس عزیز فیلی یکی از مدیران برنامه محور ، علمی و بی حاشیه استان کهگلیویه و بویراحمد می باشد.

فصل جنوب (فصلی نو)- فرید احمدیان مهر

شرایط پیچده کشور و بطبع آن استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد در فقدان احزاب و رسانه های مستقل و رشد گسترده و افسار گسیخته فضای مجازی و همچنین رشد قارچ گونه کانال ها و سایت های خبری فضای توسعه ،کار و پیشرفت را با چالش جدی مواجهه ساخته است.
برخی مدیران در این فضای مه آلود و آواخر عمر دولت ضعف ها و بی برنامه گی های حوزه تحت مدیریت خورد را در زد و بند ، خودشیرینی و تملق گرایی با برخی از رسانه ها ، سیاسیون و نمایندگان و … مخفی نگه داشته اند و برای بقا و یا ارتقا ؛ مرزهای سیاسی و اجتماعی که هیچ ! بلکه مرزهای اخلاقی و اسلامی را، نیز ، درنوردیده اند.
در این میان برخی مدیران و مسئولان که اهل زد و بند و چانه زنی سیاسی و مطبوعاتی نبوده و با نگاه علمی مبتی بر مولفه های “توسعه پایدار” کار و تلاش و مدیریت می کنند، مورد طعنه و یا حتی تخریب، برخی جریانات و رسانه ها ( – که هدفی جز توسعه قدرت در ساختار اجرایی ندارند – ) قرار می گیرند.

هر کارشناس و فردی که الفبای توسعه و امور زیربنایی را آموخته باشد، میداند که مهندس عزیز فیلی یکی از مدیران برنامه محور ، علمی و بی حاشیه استان کهگلیویه و بویراحمد می باشد.
مهندس فیلی ، مدارج علمی و اجرایی را نه بصورت آسانسوری ، بلکه پله پله با سخت کوشی و دست پاکی طی کرده است .
سوابق اجرایی و علمی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در استانهای چهارمحال و بختیاری ،مرکزی ،تهران ، ایلام و وزارتخانه راه و شهرسازی و وزارت کشور، از وی چهره ای ملی و فرا استانی ساخته است ، بطوری که بیشتر مسئولین کشوری ، معاونین وزرا ، وزارتخانه ها و سازمانها به توانمدی ها و نظرات کارشناسی و علمی مهندس عزیز فیلی در حوزه عمرانی و زیر بنایی بخصوص راه و شهرسازی و امور فنی و دستگاه ها و شرکت های خدمات رسان، اذعان دارند و ایشان به بعنوان یک رفرنس و مرجع علمی و فنی و اجرایی موفق میداند.
متاسفانه در فضای کنونی استان کار و تلاش جهادی بدون حاشیه چهره های اجرایی همچون معاونت محترم عمرانی استاندار ، مورد تعرض برخی “رسانه های انتخاباتی و اجاره ای” قرار می گیرد و برعکس برخی مدیران اجرایی ضعیف و چند چهره و بی برنامه ، مورد استقبال و بزرگنمایی قرار می گیرند .
لازم است برخی رسانه ها بجای قلب واقعیت و تخریب های ناجوانمردانه مدیران زحمت کش و مردمی استان ، به ارایه راهکارها و نقدهای منصفانه روی بیاورند تا در برابر آیندگان مورد شماتت تاریخ و افکار عمومی قرار نگیریم و هر کسی و هر چیزی را در جای خود واقعبینانه ببینیم و نقد کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12583

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: