یادداشت ارسالی – خوش رقصی کاندیداهای حاضر در انتخابات به سبک تاجگردون

فصلی نو – مهرداد کرمی

وقتی از رقص صحبتی به میان می آید بیاد خوانندگان و نوازنگانی که خارج از کشور زندگی می کنند ، می‌افتیم، که برای جلوه دادن به موسیقی و موزیک خود، رقاصانی را بر روی صحنه می آورند، تا به ساز و آواز خود جلوه‌ای بخشند ، اما در سیاست گچساران و باشت نیز شاهد این اتفاق به سبکی دیگر هستیم و نوازنده اصلی این ساز در سیاست گچساران، غلامرضا تاجگردون نماینده ادوار گذشته و رد اعتبارنامه شده مجلس یازدهم می‌باشد، ایشان برای اینکه ثابت کند هنوز حرف اول را در سیاست این منطقه خواهد زد، هر روز یک بازی جدید شروع می‌کند و جالب است که برخی از کاندیداهای حاضر در این انتخابات میاندوره ای، خوش رقصی های جالب توجه و زیبایی برای تاجگردون در معرض دید عموم مردم قرار داده‌اند .

غلامرضا تاجگردون در روز های گذشته با ارسال متن نظرسنجی و پستی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با این عنوان که طرفدارانم بگویند از کدام کاندید حمایت نماییم!!! مسابقه ای در بین برخی از کاندیداهای میاندوره گچساران و باشت برای تعریف از ایشان به راه انداخته، که البته این نظرسنجی، خود به تنهایی گویای این است که حرف اول و آخر سیاست را در این دیار من میزنم، قطعا این پست غلامرضا تاجگردون خود از سر دلسوزی نیست و هدف آن اجرای خیمه شب بازی با بازی عروسکهاییست که کاندیدای حاضر در این انتخابات هستند و صرفأ بیانگر معرفی شخص دلسوز مردم که برای حل مشکلات این سرزمین ثروتمند اما با مردمانی فقیر آمده، نخواهد بود.

در این بین رفتارهای ناپخته و عجیب برخی از کاندیدا جالب بود که برای نوازنده این بازی، به زیبایی به خوش رقصی پرداخته‌اند .
از یک سو، هومان عسکری که در انتخابات قبل با همراهی سردار خورشیدی حملاتی را به تاجگردون صورت داده و با انواع تخریب ها و تهمت ها ایشان را مورد نوازش خود و هواداران قرار داده بود ، اولین کسی که در سال ۹۸ و قبل از برگزاری انتخابات، خبر رد تاجگردون در صورت قبولی ایشان در مجلس یازدهم را به زبان جاری کرد، سردار خورشیدی بود که با همراهی هم قطارانش در گچساران، زمینه ساز رد اعتبارنامه ایشان شدند و حال به یک باره هومان عسکری با تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای و برای جلب نظر و حمایت تاجگردون به تعریف و تمجید از ایشان پرداخت .

از سوی دیگر علیمراد جعفری نیز که در رد اعتبارنامه تاجگردون نقش داشت و حتی در برهه ای با مصاحبه جنجالی خود، با پایگاه خبری فصلی نو غلامرضا تاجگردون و خانواده ایشان را ساواکی خواند و حجمه های زیادی را به سوی ایشان و خانواده‌اش جاری و ساری کرد، حال تیم رسانه ای ایشان با هماهنگی شخص علیمراد جعفری، اقدام به پخش عکسهای تاجگردون و جعفری در فضای مجازی نموده ( عکسهایی که مربوط به سالها پیش بوده و منبع آن مشخص نیست) که به افکار عمومی القاء نماید که ما یار دیرینه و دوستان وفادار و قدیمی یکدیگر هستیم و سعی در جلب نظر تاجگردون برای اعلام حمایت از خود را دارد و جالبتر این است که ریحان محمدپور کاندیدای گمنام این انتخابات نیز سعی دارد در این راه از رقبا سبقت بگیرد و با تحرکاتی نظیر دیگر کاندیداهای حاضر در این بازی، حمایت تاجگردون را به سمت خود بکشاند .

این گونه خوش رقصی ها فقط نشان از ضعف این کاندید ها در سیاست است و نمی توانند در آینده چهره کاریزماتیکی از خود نشان دهند و همچنین نخواهند توانست انتظارات و مطالبات مردم این حوزه انتخابی را برآورده کنند .بازیگران این بازی ، با این خوش رقصی ها و ناپختگی ها خود را بنده دیگران خواهند کرد و صرفأ برای کسب قدرت نمایندگی، در صورت پیروزی، شخصیت ضعیفی از خود در مجلس به نمایش خواهند گذاشت .

سیاستمداران ما چرا تاکنون متوجه بازی تاجگردون نشده و براحتی در تله ایشان گیر افتاده‌اند ، البته باید گفت این بازی نشان از زیرکی و هوش وافر تاجگردون دارد که به مردم این حوزه نشان دهد کسانی که سودای بهارستان در سر دارند لایق این صندلی و جایگاه نخواهند بود. کسانی که برای قبولی در انتخابات معامله میکنند، در مجلس نیز به دید معامله بدنبال اجرای قانون خواهند بود.
اینگونه است که به یاد جمله معروف تاجگردون در میتینگ های انتخاباتیش می‌افتیم؛ «اگر به مجلس نرویم، ما تعیین میکنیم چه کسی به مجلس برود».

از آنجایی که مردم گچساران و باشت از شور و شعور والایی برخوردارند، امید است با انتخابی درست، اجازه ورود افراد نالایق را به بهارستان ندهند

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14349

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: