یادداشت ارسالی – کت و شلوارهای سفارشی برای مدیریت ورزش و جوانان استان

فصلی نو- مهران منصوری نصرآباد

این روزها صندلی های مدیریتی بعضی از ادارات نظیر اداره کل ورزش و جوانان استان ، دستخوش تغییرات سیاسی و سلیقه ای شده ، که منشاء این تغییرات خارج از شایسته سالاری ، بلکه همراه با گروه سالاری است . که مبداء و مقصد این رفتارها کاملا فرایند پیشرفت و توسعه استان را دچار دغدغه و چالش های فراوان کرده و اینده این امر مهم را در حاله ای از ابهام فرو برده است.

اگر بخواهیم این مهم را یکبار دیگر آسیب شناسی کنیم قطعا نابسامانی در حوزه ورزش و جوانان  ، نبود دیسیپلین در اداره یا یک واحد ، انتخاب افراد ضعیف و غیر متخصص در هیئت ها و همچنین واگذاری اماکن ورزشی ، بخوبی مشهود و ملموس بوده و مردم عزیز نسبت به این موضوعات اگاهی کامل دارند .

امروز هم می بینیم که در تداوم چنین رفتارهای آسیب زا ، گروهی ناتوان و غریبه با حوزه مدیریتی مربوطه ، سعی بر تکرار ناکارامدی خود در حوزه تربیت بدنی را دارند و با اهرم لابی گری بسیار مصمم به تصرف صندلی مدیر کلی و مدیریتی در این حوزه هستند!

این گروه که علاقه بسیار شدیدی به صندلی مدیریت دارند به تبع همین خیال ، بازار خیاط ها را با سفارش کت و شلوارهای متنوع و متعدد گرم کرده اند تا بلکه با ایجاد کمپین ها توسط نوچه ها و شعبون بی مخ ها ، صندلی دیگری را تصرف نمایند و مسبب حاشیه های تازه ای در چنین فضایی شوند! اما غافل از اینکه دولت آینده چنین رفتارها و چنین مدیرانی را تحمل نخواهد کرد!!!

در پایان پیشنهاد می شود که استاندار محترم و سیستم نظارتی ، نسبت به عزل و نصب مدیرانی که سنخیتی با دولت آینده ندارند دقت نظر شود تا ان شاء الله مدیران این استان مطابق گفتمان منتخب اکثریت مردم در دولت سیزدهم انتخاب شوند و تغییر و تحولات ، بدون حاشیه و همراه با دلسوزی و کارآمدی عناصر مومن انقلابی سبب جبران نواقصات گذشته شود .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14644

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: