یادداشت ارسالی _ مهندس اسماعیل یوسفی، سفیر خدمت در شورای ششم یاسوج

 فصلی نو _ میثم آزاده

هرجا خدمات صادقانه و برای مردم و هدف آن دلخوشی مردم بوده، آن شخصیت در دل همه مردم قرار گرفته است.

این خدمات که باعث دلخوش بودن مردم می شود می تواند در عرصه فوتبال باشد که به عنوان سفیر صلح، می تواند در عرصه پزشکی باشد که به عنوان سفیر سلامتی، همچنین می تواند در عرصه سینما باشد که به عنوان سفیر فرهنگی شناخته می شود.

اما یکسری خدمات هستند که بسیار مقدس هستند، نظیر خدمت به مردم محروم یا همان محرومیت‌زدایی.

خدماتی که می‌تواند مسیر یک خانواده، شهر یا یک کشور را تغییر بدهد و باعث عدالت رفاهی و اجتماعی شود. خدماتی که با عمل همراه است نه با شعار.
خدماتی که امیدواری را در دل دورترین و محروم‌ترین نقاط یک شهر یا استان می تواند برای خانواده ها به ارمغان بیاورد. خدماتی که تمام نقاط از محروم ترین و دور افتاده ترین روستاها تا تمام نقاط شهری را در بر بگیرد.  یا بهتر بگوییم که آن خدمات منشا آبادانی روستاها و شهرها باشد.
کسانی که در پی چنین خدماتی باشند می توانند از سوی مردم به عنوان سفیر خدمت شناخته و مورد انتخاب قرار بگیرند.

این روزها شهر ما فرد یا افرادی را میخواهد که خدماتش چهره تاریک روستاها و شهرها را به  روشنایی مبدل کرده باشد.
این روزها مردم باید سفیر خدمت را انتخاب کنند نه سفیر شعارگرایی و فریب را.
این روزها جامعه‌ ما نیازمند افراد متخصص و با پشتوانه تجربه مدیریتی موفق می باشد.

این روزها که در پایتخت طبیعت کارزار انتخابات داغ است مردم می توانند نماینده ای شایسته برای خود در پارلمان شهری با توجه به اشاره ای که در فوق انجام گرفت، برای خود  فرد یا افرادی همچون مهندس اسماعیل یوسفی را به عنوان سفیرخدمت در پارلمان شهری انتخاب کند.

اما چرا مهندس یوسفی؟

امروزه جامعه خسته ما که  بیزار از هر گونه شعار گرایی می باشد، نیازمند عمل گرایی است. به  عنوان مثال اگر ۱۰ یا ۱۲ ساله پیش مسیر یاسوج به اصفهان را در شب طی می کردیم جز تاریکی و ظلمت چیزی قابل مشاهده نبود، اما امروزه به پاس تلاش ها و خدمات صادقانه مهندس یوسفی و حوزه اداره برق، در شب چهره زیبای روستاها روشن و برق امید در روستاها چشم هر مسافری را به خود جلب می کند.
این روزها که کاندیداها با شعارها و کلیپ ها می‌خواهند خود را به جامعه بشناسانند،  مهندس یوسفی به پاس  خدمات ارزنده ای که در حواشی و مرکز شهر و روستاها انجام داده و برای پیر و جوان ملموس و مشهود و دعای خیر آنها بدرقه راه ایشان می باشد، بدون هیچگونه شوی تبلیغاتی برای مردم به عنوان فردی خدمتگزار و خدمت رسان شناخته می شود.

خدمات ارزنده مهندسی یوسفی همچون لامپ های تزئینی و زیبای عروسی و همچنین زیبایی روشنایی چراغهای شهر در تاریکی شب در اذهان و افکار عمومی خودنمایی می کند که می تواند سفیر خدمت برای این مردم خسته از شعار در شورای آینده شهر یاسوج باشد.

در دوران مدیریتی مهندس یوسفی شاید روستایی در حوزه آب مشکل داشت، در حوزه راه مشکل داشت اما به پاس خدمات ایشان مشکل برق نداشت و ستونهای برق در آنجا برپا و چراغ خانه ها روشن بود.

در شرایط موجود که مردم از مسئولین کم کار در حوزه شهری و شهرداری خسته شده اند افرادی همچون مهندس یوسفی با تجربه مدیریتی موفق به پشتوانه تجربه و تخصص و روحیه جهادی در خدمت رسانی می تواند اعتماد دوباره مردم را به این پارلمان محلی برگرداند و مزه‌ خدمت صادقانه که حق این مردم می باشد را دوباره به آنها بچشاند و سفیر خدمت برای این مردم شریف در پارلمان شهری آینده باشد.

نویسنده: سید میثم آزاده

۲۰۲۱۰۶۱۴ ۲۱۵۰۲۱

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14382

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: