فصلی نو،یادداشت :قصه پر غصه سیلی سربازان !از مجلس دهم تا مجلس انقلابی یازدهم!  ماموران پلیس یک خودرو که بدون مجوز سعی در عبور از گیت مخصوص فرودگاه را داشت، متوقف می‌کند، اما متاسفانه راننده خودرو در امور انتظامی فرودگاه مداخله و شخصا اقدام به بالا بردن راهبند گیت مربوطه در حضور مامور مستقر می‌کند. […]

فصلی نو،یادداشت :قصه پر غصه سیلی سربازان !از مجلس دهم تا مجلس انقلابی یازدهم! 

ماموران پلیس یک خودرو که بدون مجوز سعی در عبور از گیت مخصوص فرودگاه را داشت، متوقف می‌کند، اما متاسفانه راننده خودرو در امور انتظامی فرودگاه مداخله و شخصا اقدام به بالا بردن راهبند گیت مربوطه در حضور مامور مستقر می‌کند. این نماینده و همراهانش سپس اقدام به فحاشی و ضرب و شتم پلیس کردند و بینی مامور پلیس در گیت فرودگاه توسط این نماینده مجلس شکسته شده است.این ماجرای تلخ چندسال پیش حمدلله کریمی نماینده بیجار با مامور پلیس فرودگاه بود! اگر در مرداد سال ۱۳۹۶ مصالحه و اغماض نبود و دروازه قانون را محکم تر به رخ میکشیدند ،امروز شاهد تکرار اتفاقی بدتر در دروازه دولت آنهم در دل پایتخت نبودیم!

روز شنبه، ۴ بهمن۱۳۹۹، ویدئویی منتشر شد که در آن یک مامور راهور توضیح می‌داد که پس از ممانعت از ورود خودروی یک نماینده مجلس به خط ویژه دروازه دولت در تهران، این نماینده مجلس به او سیلی زده است.
در این ویدئو، چند نفر از شهروندان نیز شهادت می‌دهند که شاهد سیلی زدن نماینده مجلس به مامور پلیس بوده‌اند.

اصغر عنابستانی نماینده مجلس یازدهم که به واسطه درگیری با سرباز حامد اکبری ( سرباز پلیس راهور ) و حضور غیر قانونی وی در خط ویژه و ایجاد ترافیک باعث سرو صدای زیادی در فضای مجازی شده بود ، اکنون باید گفت چرا مجلسی که بعضا لقب مجلس انقلابی به خود را گرفته باید شاهد چنین رفتارها وحواشی ها آنهم با کسانی که در سرما وگرما باعث انضباط شهری برای جامعه هستند باشیم؟!

و ماجرای کتک خوردن سرباز بابلی بدست بازپرس دادگستری و ….

گویی این حواشی ها پایانی ندارد! و برایش فرقی نمیکند مجلس نهم باشد یا دهم و یازدهم…!
و شاید به نوعی اگر هدف هرمسئولی خدمت خالصانه به مردم باشد و با داشتن صداقت، درستکاری و عدالت در روحیه آنها خود به خود خدمت به مردم و جامعه شکل میگیرد،حتی بدون از هیجان و دادن شعار!

چنین عملکردهای از افراد نشان میدهد که مجلس طیف و جناحی ندارد ، فساد و روحیه خودبرتری از هر قشری می تواند دامن گیر افراد شود !
چنانچه از هر فرد در هر جناح و جایگاهی تمرد از قانون پذیرفتنی نیست و از سوی مردم طرد خواهند شد…

در اینجا یاد ماجرای بازرسی بدنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتادم که شاید گفتنش برای همه ما درس وتجربه ای خوب باشد :
یکی از دوستان شهید سلیمانی می گوید:
چندین سال پیش تازه مردم با چهره حاج قاسم آشنا شده بودن و مراسم بزرگداشت شهداء توی یکی از حسینیه های سپاه بود.
طبق معمول گیت بازرسی جلوی در بود و منم بیرون وایساده بودم تا ببینم کیا میان.
یهو دیدم حاج قاسم با لباس شخصی و تنها اومد جلوی گیت، سرباز ایشون رو نشناخت و مثل بقیه حاج قاسم رو تفتیش بدنی کرد و ایشون هم نه چیزی گفت و نه اعتراضی کرد و با احترام کامل رفتار کرد.
بعدش همه اومدن به سرباز گفتن میدونی کیو تفتیش کردی و بنده خدا هول کرد….

رضازاده