یک هم استانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان شد – پیام تبریک سازمان نظام مهندیسی استان

فصلی نو ، رئیس دانشگاه آزاد کشور با صدور حکمی یک کهگیلویه و بویراحمدی را بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد استان خوزستان منصوب کرد .

به گزارش فصل جنوب ، دکتر مهمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، دکتر علی افروس را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز منصوب کرد.

در متن حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی افروس

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.

۱ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه

۲ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین

۳ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد

۴ـ ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی‌نفعان آن

۵ـ افزایش بهره‌وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه

۶ـ صیانت از دارایی ها و سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی

۷ـ هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب رسالت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها

۸ـ تعامل مؤثر و الهام بخش با هیأت امناء و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه‌ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی

دکتر علی افروس با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای مهندسی آب، عضو هیأت علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول است که دارای سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، سرپرست و مدیر برنامه ریزی رشته مهندسی کشاورزی در واحد دزفول، معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی واحد دزفول، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و… است.

به گزارش فصل جنوب در همین ارتباط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی این موفقیت را به دکتر علی افروس تبریک گفت :

در پیام سازمان نظام مهندسی استان آمده است :

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

 

استاد گرانقدر، جناب آقای دکتر  علی افروس 

سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی  استان خوزستان 

خبر مسرت­ بخش انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز  که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی­ های برجسته شما در صحنه های خدمت صادقانه است موجب غرور و افتخار هم استانی های شما در سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان کهگیلویه و بویراحمد شد .

بی ­شک مدیریت تاثیرگذار، توانمند، توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، ارتقای این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود. ضمن تبریک ، به شما و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان این موفقیت عظیم را  صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­ نماییم و  از درگاه پروردگار، توفیق خدمت در جهت شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را مسالت داریم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

ce4ecad3 1e82 4f4a a7aa 86fd540957a1

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15750

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: