فصلی نو ،کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش روی شهر پیشنهاد جالبی به فرماندار شهرستان بویراحمد داد. به گزارش فصل جنوب ، در پیشنهاد خود از فرماندار خواست زمینه شناخت مردم از کاندیداها را با معرفی برنامه آنان فراهم کند. بر اساس این گزارش، طاهری کیا در متن […]

فصلی نو ،کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش روی شهر پیشنهاد جالبی به فرماندار شهرستان بویراحمد داد.

به گزارش فصل جنوب ، در پیشنهاد خود از فرماندار خواست زمینه شناخت مردم از کاندیداها را با معرفی برنامه آنان فراهم کند. بر اساس این گزارش، طاهری کیا در متن پیشنهاد خود به توسعه شهری یاسوج به عنوان دغدغه اصلی مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت یکی از پیش فاکتورهای توسعه شکل گرفتن شورای مقتدر و توانمند است و شورای مقتدر هم محصول شناخت شهروندان از نامزدهاست.

این نامزد شورای ششم شهر یاسوج که گویا خود با برنامه جامع و عملیاتی وارد این کارزار شده است، اضافه کرد یکی از معضلات همیشگی این شهر نگاه طایفه ای و قومی در انتخابات ها بوده است که یکی از دلایل آن به عدم شناخت انتخاب کنندگان نسبت به برنامه کاندیداها برمی‌گردد.

طاهری کیا مشخصاً به فرماندار پیشنهاد داد پیشقدم شود ولو اینکه در حیطه وظایف فرمانداری هم نباشد برای نجات شهر فضایی جهت ارائه برنامه‌های کاندیداها به مردم معرفی کند تا مردم هم بتوانند با رصد برنامه‌های ارائه شده با شناخت بیشتری دست به انتخاب بزنند و در شکل‌گیری شورای مقتدر مورد نظر نقش آفرینی کنند.

متن پیشنهاد طاهری کیا به فرماندار بویراحمد :

«بسمه تعالی

فرماندار محترم شهرستان بویراحمد

با سلام

احتراماً با توجه به اینکه در آستانه برگزاری یکی از انتخابات مهم برای توسعه شهر و روستاهای کشور قرار گرفته‌ایم و به جهت اینکه شهر یاسوج، مرکز استان، یکی از دغدغه‌های اصلی مردم استان و مسئولان و به طور قطع و مشخص حضرتعالی به عنوان فرماندار می‌باشد، از طرف دیگر لازمه توسعه شکل گرفتن شورای مقتدر و توانمند است در همین راستا پیشنهاد ذیل را محضر شما مطرح می‌نمایم؛

افراد متعددی برای راهیابی به پارلمان محلی یاسوج کاندیدا شده اند یکی از معضلات همیشگی این شهر نگاه طایفه‌ای و قومی در انتخابات ها بوده است که یکی از دلایل آن به عدم شناخت انتخاب کنندگان نسبت به برنامه های کاندیداها برمی گردد

پیشنهاد می کنم شما پیش قدم شوید ولو اینکه در حیطه وظایف فرمانداری هم نباشد برای نجات این شهر و قرار دادن آن در مسیر توسعه زمینه این شناخت را با معرفی برنامه کاندیداها در فضای مشخص و معین فراهم آورید.

دستور فرمایید فضایی برای این مهم طراحی و در مهلت مشخصی برنامه‌های کاندیداها را دریافت نمایند و در آن فضا بارگذاری کنند و اطلاع‌رسانی لازم به مردم شهر نیز صورت پذیرد.

بدون شک این اقدام موجب دقت نظر مردم عزیز در انتخاب افراد برنامه محور برای شورای شهر خواهد شد و افراد با برنامه هم در نهایت موفق خواهد شد شهر را در مسیر توسعه قرار دهند. از اهتمام شما کمال قدردانی به عمل می‌آید.

با احترام

علی طاهری کیا

شهروند شهر یاسوج و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر»