یک کشته و ۴ مصدوم در پی برخورد پژو ۲۰۶ و سواری تیگو
یک کشته و ۴ مصدوم در پی برخورد پژو ۲۰۶ و سواری تیگو

فصلی نو ،سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از یک کشته و ۴ مصدوم در پی برخورد خودرو پژو ۲۰۶ و سواری تیگو خبر داد. خبر داد. به گزارش فصل جنوب ، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد،جهانبخش وحدت نژاد گفت: ساعت ۱۶ عصر امروز جمعه ۱۱ […]

فصلی نو ،سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از یک کشته و ۴ مصدوم در پی برخورد خودرو پژو ۲۰۶ و سواری تیگو خبر داد. خبر داد.

به گزارش فصل جنوب ، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد،جهانبخش وحدت نژاد گفت: ساعت ۱۶ عصر امروز جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر تصادف خودرو سواری تیگو با سواری پژو ۲۰۶ صندوق دار در کیلومتر ۱۰ محور مواصلاتی یاسوج به اقلید، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه این سانحه ۵ نفر مصدوم در پی داشت، افزود: متاسفانه به دلیل شدت برخورد در محل حادثه یک سرنشین پژو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، در دم جان سپرد.

وحدت نژاد اظهارکرد: راننده خودرو پژو ۲۰۶ صندوق دار و یک نفر از سرنشینان سواری تیگو با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی در شهر یاسوج منتقل و دو سرنشین دیگر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.