۱۵زندانی مشمول مرخصی پایان حبس درزندان گچساران شدند
۱۵زندانی مشمول مرخصی پایان حبس درزندان گچساران شدند

فصلی نو ، دادستان عمومی و انقلاب گچساران با حضور در زندان با پیشنهاد رئیس زندان گچساران ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف با پایان حبس ۱۵ نفر زندانی موافقت کرد. به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی زندان های استان افشین نارکی رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر گفت: با […]

فصلی نو ، دادستان عمومی و انقلاب گچساران با حضور در زندان با پیشنهاد رئیس زندان گچساران ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف با پایان حبس ۱۵ نفر زندانی موافقت کرد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی زندان های استان افشین نارکی رئیس زندان گچساران با اعلام این خبر گفت: با تعامل و همکاری مطلوبی که با دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانهای گچساران و باشت وجود دارد با حضور مسؤلین قضایی تأسیسات خوبی در جهت فعالیتهای حقوق شهروندی به زندانیان اعطاء کمی شود.

وی افزود: با حضور دادستان شهرستان بنا به پیشنهادی که داده شد در راستای کاهش جمعیت کیفری با پایان حبس ۱۵ نفر از زندانیان جرائم مالی و کیفری موافقت شد.

نارکی اظهار داشت: البته اینگونه زندانیان جرائم خطرناکی انجام نداده و با بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که در زندان در مسیر اصلاح و تربیت و تغییر در رفتار صحیح گام برداشته اند.

ادبیان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب گچساران نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه قضات باید وضعیت زندانیان مالی و بلاتکلیف را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با ملاقات های چهره به چهره و بررسی پرونده های قضایی زندانیان توسط قضات بخش عمده ای از زندانیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات قانونی بهره مند شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.