۱۵ بنگاه معاملاتی خودرو در یاسوج پلمب شد

فصلی نورئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۱۵ بنگاه معاملاتی متخلف در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

به گزارش فصلی نو، سرهنگ علی کاشانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بازدید ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن استان، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، از واحدهای صنفی در شهر یاسوج مرکز این استان انجام شد.

وعنوان کرد: در این زمینه تا کنون تعداد ۱۵ واحد متخلف بنگاه معاملاتی خودرو، به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی، نداشتن پروانه کسب، جعل و کلاهبرداری، نزاع های دسته جمعی و دیگر تخلفات صنفی پس از ۱۰ روز اخطاریه، پلمب شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، افزود: انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کاشانی ابراز کرد: در راستیی پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حوزه بازار، نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر در دستور پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3047

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: