۱۸۰دستگاه تبلت و لب تاب به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد
۱۸۰دستگاه تبلت و لب تاب به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

فصلی نو ، ۱۸۰دستگاه تبلت و لب تاب امروز دوشنبه هشتم آذر ماه با حضور مسوولان موسسه خیریه بوتراب و کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد. به گزارش فصل جنوب،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در آیین اهدای تجهیزات هوشمند یاد شده در باشگاه فرهنگیان شهر […]

فصلی نو ، ۱۸۰دستگاه تبلت و لب تاب امروز دوشنبه هشتم آذر ماه با حضور مسوولان موسسه خیریه بوتراب و کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

به گزارش فصل جنوب،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در آیین اهدای تجهیزات هوشمند یاد شده در باشگاه فرهنگیان شهر دوگنبدان گفت: این تعداد تبلت و لب تاب به همت موسسه خیریه عترت بوتراب تامین شده است.

قباد مبشری اظهار  داشت: از این تعداد ۱۰۰دستگاه تبلت و ۸۰ دستگاه لب تاب است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار  و ۷۰۰کودک یتیم زیرپوشش حمایت های کمیته امداد استان هستند.

وی عنوان کرد: همه کودکان یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان دارای حامی هستند اما به دلیل ناکافی بودن میزان حمایت ها نیازمند افزایش مشارکت های مردمی  برای کمک به کودکان یتیم هستیم.

مبشری تاکید کرد: همچنین پنج هزار و ۷۰۰ کودک زیرپوشش طرح محسنین هستند.

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

وی ابراز داشت: تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر است.

مبشری گفت: هشت هزار و ۷۴۱ نفر از این تعداد حامی فعال بوده و ماهانه کمک ‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین  زیر  پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واریز می‌ کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می توانند به  سایت ملی اکرام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.