فصلی نو ،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۹۶ ماموریت توسط نیروهای اورژانس این استان انجام شده است. “محسن جلیل” در گفت و گو با خبرنگار فصلی نو، افزود: از این تعداد ماموریت، ۱۱۳ ماموریت شهری و ۸۳ ماموریت جاده ای بوده است. وی ادامه داد: از مجموع […]

فصلی نو ،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۹۶ ماموریت توسط نیروهای اورژانس این استان انجام شده است.

“محسن جلیل” در گفت و گو با خبرنگار فصلی نو، افزود: از این تعداد ماموریت، ۱۱۳ ماموریت شهری و ۸۳ ماموریت جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های انجام شده طی این مدت ۳۰ مورد تصادف رانندگی داشته ایم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این تعداد تصادفات ۲۹ مصدوم در مناطق شهری و ۱۰ مصدوم در جاده ها بوده است.

جلیل تصریح کرد: در این مدت یک مورد تصادفی فوتی رخ داده که قبل از رسیدن نیروهای اورژانس یک نفر جان خود را از دست داد و همچنین یک مورد زایمان موفق در آمبولانس در پایگاه بخش دیشموک داشتیم.

وی ادامه داد: مابقی ماموریت ها بیشتر در حوزه بیماری های تنفسی و مربوط به حمل و نقل بوده است.

جلیل بیان کرد: جمعه چهارم بهمن ماه ۲ ماموریت با اورژانس هوایی استان داشتیم که از این دو ماموریت یک بیمار ۶۰ ساله با مشکل دستگاه گوارشی، کاهش سطح هوشیاری و دیابت در بخش مارگون، روستای “دلی رچ” بوده که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد و در ماموریت دیگر یک کودک ۴ ساله با مشکل ضعف، بی حالی و سابقه بیماری قلبی و عروقی در منطقه “سیلاب کلوار” روستای “خرم راه” بوده که به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد.