۲۶۳ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

فصلی نو ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶۳ میلیارد ریال تسهیلات با هدف حمایت از واحدهای صنفی آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا به ۲ هزار و ۵۲۴ واحد متقاضی در استان پرداخت شده است.

پروانه نیک مرام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب دیده، به منظور صیانت از اشتغال ۳ هزار و ۱۵۹ نفر در استان و تاکنون ۴ هزار و ۸۸۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت برخی از کسب و کارها، دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران و فعالان اقتصادی با انتخاب ۱۴ رسته شغلی، ثبت نام پرداخت تسهیلات حمایتی را آغاز کرد و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است.

نیک مرام تاکید کرد: دوره بازپرداخت تسهیلات، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه، به مدت ۲ سال و تضمینی که برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌ها دریافت می‌شود.

وی با اشاره به تسهیل دولت و بانک‌ها در دریافت تضمین و وثیقه این تسهیلات، بیان کرد: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با ۲ ضامن نیاز دارد و برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است.

نیک مرام عنوان کرد: همچنین برای دریافت تسهیلات بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان، ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت یا به تشخیص بانک و نیز ارائه وثیقه‌های متعارف ضروری است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12945

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: