رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: معابر ۲۸ روستای این شهرستان از سال گذشته تاکنون در قالب طرح هادی بازگشایی و زیرسازی شد.

گچساران- فصلی نو- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال امسال برای عمران روستاهای کمتر توسعه یافته این شهرستان هزینه خواهد شد.

مسعود شیرزاده روز شنبه در گفت و گو با فصلی نو افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای آسفالت و بیس ریزی این روستاها هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان با هدف زیباسازی روستاها، امسال زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

شیرزاده اظهار داشت: ۱۳۲ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان از سال ۹۴ تاکنون زیرسازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه معابر ۱۸ روستای این شهرستان از سال ۹۴ تاکنون آسفالت شده، گفت: معابر روستاهای بوستان بزرگ، شاه زینعلی، کته، کله گان، کزنگان، تلچگاه، نارک موسی از محل قیر رایگان بیس ریزی و آسفالت شده است.

شیرزاده ابراز کرد: ۵۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان باشت وجود دارد که طرح هادی برای این روستاها تهیه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت از اجرای طرح هادی ۵۶ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امسال برای اجرای طرح هادی در روستاهای کمتر توسعه یافته این شهرستان در نظر گرفته شده است.

شیرزاده میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها را ۶۰ درصد اعلام کرد و افزود: امید است با تخصیص این میزان اعتبار پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح عمران روستایی چشمگیری باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: معابر ۲۸ روستای این شهرستان از سال گذشته تاکنون در قالب طرح هادی بازگشایی و زیرسازی شد.

شیرزاده افزود: اسلام آباد پشت کوه، حاج قلندر، بیدستان، چم خون، چم بلبل، مله برفی، گرنگان، نازنگون، تنگ همگون، سرابیز، خان احمد، گشتاسب، آهوروک و برمامیون روستاهایی بودند که معابر آنها بازگشایی و زیر سازی شده است.

شهرستان باشت دارای ۱۲۰ روستا است که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.