۵درصدمعتادان استان زنان هستند

 فصلی نو، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمتر از ۵ درصد معتادان استان را زنان تشکیل می دهند.

به گزارش فصلی نو، سید ناصر رضایی ظهر شنبه در نشست کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با خبرنگاران، افزود: ۸۰۰ زن معتاد در استان وجود دارد که بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه هدف تحت درمان قرار دارد.

رضایی با بیان اینکه کمتر از دو درصد علت خودکشی های استان نتیجه سوء مصرف مواد مخدر است، ابراز داشت: کمتر از ۲۰ درصد مبتلایان به ایدز در استان به علت آلودگی در حوزه مواد مخدر بوده است.

رضایی عملکرد درمانی در این بخش را مطلوب دانست و گفت: خروجی های مناسبی در بخش درمان شکل گرفته است.

رضایی با اشاره به پوشش درمانی مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: خوشبختانه استان در حوزه درمان از میانگین کشوری نیز بهتر عمل کرده است.

رضایی به فعالیت تشکل ها در حوزه مقابله با مواد مخدر اشاره کرد و ابراز داشت: این تشکل ها علیرغم مشکلات خروجی و همکاری مناسبی داشتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اجرای ۹۸ برنامه با محوریت مبارزه با مواد مخدر در استان برای سال جاری خبر داد.

رضایی اولویت فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری با محوریت مدیریت، کنترل، کاهش و توانمند سازی دانست و گفت: بر همین اساس برنامه هایی در سال جاری عملیاتی می شود.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در مردمی سازی مقابله با مواد مخدر، اظهار کرد: راهبرد ما اجتماعی کردن و جذب حداکثری مشارکت ها در این محور است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخد استان گفت: صیانت از نیروی انسانی در مقابله با آسیب های اجتماعی ضرورت داشته و رسانه ها نقش تاثیر گذاری در تحقق اهداف این محور دارند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9430

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: