۵ تصادف با یک کشته و ۳۷ مصدوم طی چهار ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ،سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از وقوع ۵ تصادف رانندگی با یک کشته و ۳۷ مصدوم در محورهای مواصلاتی استان طی ۴ ساعت در آخرین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

«جهانبخش وحدت نژاد» در گفت و گو با فصل جنوب گفت: امروز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه قبل از ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵یاسوج مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو با سمند در محور مواصلاتی«یاسوج به اصفهان» که ۷ نفر کشته و زخمی در پی داشت، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه به علت شدت سانحه یک نفر از سرنشینان خودروها در دم جان سپرد و ۶ نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ و۴۷ طی ماموریت دوم که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش شد، در پی تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در محور مواصلاتی «یاسوج به بابامیدان» یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این تصادف ۵ نفر مصدوم در پی داشت، تصریح کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵دو نفر از سرنشینان خودروها در محل درمان و سه نفر از مصدومین جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشی یاسوج انتقال داده شد.

وی ادامه داد: یک ساعت پس ماموریت انجام شده در محور مواصلاتی «یاسوج به بابامیدان» طی برخورد یک دستگاه خودرو پیکاب و دو دستگاه خودرو سواری پراید، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13826

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: