عضو شورای شهر یاسوج:پول برای پرداخت حقوق کارگر ندارند، اما ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خرید خودرو شهردار می شود

فصلی نو،عضو شورای شهر یاسوج از طرح سوال از شهردار پیرامون عدم اجرای برخی از مصوبات شورای شهر یاسوج در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فصلی نو،علی علی پور در گفت و گو با فصلی نو بیان کرد:مواردی هستند ،در مصوبات که به غیر از چند مورد شهرداری اجرا نکرده است مصوباتی بوده اند که  از سال ۹۲ که شهرداری اجرا نکرده است .

علی پور با استناد به قانون بیان کرد:قانون می گوید، شهرداری وظایفی دارد مثلا گزارش هزینه و درامد باید توسط شهرداری به شورای شهر و مردم ارائه شود که متاسفانه این مهم صورت نمی گیرد و  وقتی شورا خبری  از درامدها و هزینه های شهرداری نداشته باشد نمی تواند طرحی ارائه دهد .

وی در ادامه گفت : قانون صراحتا تاکید دارد که شهرداری حق جذب مشاور را بدون اجازه شورای شهر ندارد اما در عمل میبینیم که تخلفاتی از از این قبیل شکل گرفته است و یا اینکه شهرداری حق جذب نیرهای خارج از شهرداری را ندارد و برای همین مورد هم مدیر کل امور شهری استان به ایشان نامه نوشته است.

عضو شورای شهر ادامه داد: آقای عبدی پور ادعا می کند که چارت سازمانی را وزارت کشور تایید کرده است اما چارت سازمانی را اول شورا تایید می کند و بعد برای وزارت کشور ارسال می شود و این در حالی است که شورا هیچ اطلاعی از چارت سازمانی ندارد و اینها تخلف شهردار است.

علی علی پور به وضعیت فضای سبز موجود در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود:الان فضای سبز در حال اجرا فارغ از هزینه هایی که در بر داشته است اما فضای سبز موجود در شهر ما تخریب شده است،اولویت اینست که اول فضای سبز موجود نگهداری شود و بعد آرام ،آرام فضای سرانه سبز افزایش دهیم نه اینکه بخشی از فضای سبز را کاملا رها کنیم و بخاطر تبلیغات به فکر افزایش سرانه فضای سبز باشیم.

عضو شورای شهر یاسوج گفت:شهرداری ما ادعا می کند پول برای پرداخت حق و حقوق کارگران را ندارد اما ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی سانتافه برای شهردار هزینه می کند .

علی علی پور در ادامه بیان کرد:دو سال است که از تصویب زیر گذر و رو گذر میدان جانباز می گذرد اما متاسفانه شهرداری اجرا نکرده است و الان هم فصل کاری تمام شده است.

وی از ذکر دیگر موارد خودداری کرد و گفت : اجازه بدهید بقیه سوالات در در جلسه علنی برای ایشان مطرح کنیم اما لازم است که بقیه اعضای شورا که نماینده مردم هستند و همه ما ادعای مردم داری داریم اگر در روز طرح سوال از شهردار ،آقای جاوید جواب قانع کننده ای داشتند که جای بحث نیست اما اگر جواب ها قانع کننده نبود بخاطر همین مردم و بخاطر صلاح و مصلحت شهر ،هر آن چیزی که به توسعه و آبادانی شهر کمک می کند را انجام دهند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2454

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: