احداث نخستین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج

فصلی نو،

مدیر عامل هتل ۴ ستاره و مجتمع تفریحی ،گردشگری (پارک آبی)یاسوج از احداث نخستین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش فصلی نو،پیمان خضوعی در بازدید تور یک روزه خبرنگاران استان که به همت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری برپا شده بود، از هتل ۴ستاره و پارک آبی یاسوج با اشاره به کلنگ‌زنی این پروژه در سفر هیئت دولت‌ اظهار داشت: با وجود اینکه تنها حدود ۴ ماه از کلنگ‌زنی این پروژه می‌گذرد، حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه خاک‌برداری و فنداسیون‌سازی پروژه انجام شده و دیوراهای حائل آن در حال احداث است، افزود: این پروژه برای حدود ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و علاوه بر این تعدادی شغل غیرمستقیم هم ایجاد می‌کند.

خضوعی مجموع زیربنای این پروژه را ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع عنوان و تصریح کرد: هتل ۴ستاره در متراژ ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و پارک آبی در متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع در حال احداث هستند.

وی عنوان کرد: استخر شنا، استخر کودکان، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی از جمله مواردی بوده که در پارک آبی پیش بینی شده است.

مدیر عامل هتل ۴ ستاره و مجتمع تفریحی ،گردشگری (پارک آبی)یاسوج گفت: شاید بتوان گفت این پارک آبی، نخستین پارک آبی در جنوب کشور است که توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

پیمان خضوعی اعتبار این طرح را ۱۵۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:این مبلغ در سال ۱۳۹۳ برآورد شده بود که با توجه به وضعیت قیمت ها پیش بینی ۲۰۰ میلیارد ریالی برای این طرح کرده ایم که آورده ما حدود ۵۰ میلیارد ریال بود است و محل تامین اعتبار آن از منابع صندوق و توسعه ملی توسط بانک گردشگری است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2724

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: