فصلی نو-تعطیل کردن سالن ورزشی با سابقه ترین مربی کشتی آزاد در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و بی توجهی مسئولان ورزشی استان به این موضوع باعث شده است تا ۱۰۰ کشتی گیر در شهر یاسوج در بلاتکلیفی بسر ببرند. به گزارش فصلی نو ، علی خرم آزادی از جمله ورزشکاران و مربیانی است که مسئول کمیته […]

فصلی نو-تعطیل کردن سالن ورزشی با سابقه ترین مربی کشتی آزاد در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و بی توجهی مسئولان ورزشی استان به این موضوع باعث شده است تا ۱۰۰ کشتی گیر در شهر یاسوج در بلاتکلیفی بسر ببرند.

به گزارش فصلی نو ، علی خرم آزادی از جمله ورزشکاران و مربیانی است که مسئول کمیته استعداد یابی استان، تنها مربی قهرمان پرور استان در تاریخ کشتی آزاد، داور ممتاز ملی، مربی منتخب استان در تمامی رده های سنی در هفت سال اخیر، مربی برتر جام وحدت و دوستی ویژه استان های جنوب کشور، تنها مربی مجوزدار کشتی آزاد کهگیلویه و بویراحمد، مربی تیم ملی نونهالان در سال ۱۳۹۴  را در کارنامه ورزشی خود دارد..

براساس نامه هایی که از سوی این مربی باسابقه کشتی استان به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و اداره ورزش و جوانان بویراحمد نوشته شده و رونوشتی از آنها نیز در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است به موضوع تعطیلی سالن کشتی این ورزشکار و بلاتکلیفی ۱۰۰ کشتی گیر در شهر یاسوج اشاره شده است.

با توجه به این گزارش و مستندات، تعطیلی این سالن ورزشی از سوی مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد غیر معقول و غیرقانونی عنوان شده است و این مربی نیز تا کنون به مسئولان مربوطه برای بازگشایی سالن ورزشی مراجعه کرده و پاسخ مناسبی دریافت نکرده است.

رونوشت این نامه ها به فرمانداری بویراحمد، اداره کل حراست استانداری استان، فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی و سایت ها ی خبری و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است و باید دید مسئولان ورزش و جوانان استان چه تمهیداتی را برای بازگشایی سالن ورزشی این مربی و حضور  ۱۰۰ کشتی گیر یاسوجی به تمرینات خود می اندیشند.

پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس آمادگی دارد توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد را درخصوص علت بسته شدن سالن ورزشی بر روی این مربی و کشتی گیران را منتشر کند.