فصلی نو-مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال چهار مزرعه پرورش ماهی جدید به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش فصلی نو،کورش یزدانپناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت اسمی طرح‌های پرورش ماهی که در چند روز آینده افتتاح می‌شوند، ۴۴۰ تن است که جایگاه این استان […]

فصلی نو-مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال چهار مزرعه پرورش ماهی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فصلی نو،کورش یزدانپناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت اسمی طرح‌های پرورش ماهی که در چند روز آینده افتتاح می‌شوند، ۴۴۰ تن است که جایگاه این استان در تولید آبزیان را مستحکم‌تر می‌کند.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از محل اجرای این طرح‌ها ۴۴ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که بار دیگر ثابت می‌کند سهم بخش کشاورزی از اشتغال کهگیلویه و بویراحمد قابل توجه است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیدند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در چهار مزرعه پرورش ماهی مذکور، پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان بوده است.

یزدانپناه یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های تولید ماهیان سردآبی در کشور است.