زاگرس یاسوج در محاصره نامداران فوتبال کشور/گروهی که واقعا بوی مرگ می‌دهد/مسؤولانی که بی‌خیال ورزشند

فصلی نو-عاقبت قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام شد و تیم‌های دسته دومی در سه گروه تقسیم شدند.

امسال استان کهگیلویه و بویراحمد دو تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد و باید به مانند سال گذشته تیم‌های نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج برای بقا در این لیگ و یا صعود به رده بالاتر فوتبال کشور با حریفان سخت‌کوش خود مصاف دهند.

تحلیل امروز ما در خصوص گروه اول این مسابقات است جایی که تیم زاگرس باید در میان تیم‌های بزرگی که در فوتبال ایران نام و نشان دارند فصل خود را سپری کند.

 این تیم در فصل جاری باید با تیم‌های فولاد یزد – شاهین بوشهر – اروند خرمشهر – داماش گیلان – فولاد نوین اهواز – گل ابریشم تهران – نیروی زمینی تهران – زاگرس یاسوج – شموشک نوشهر – قشقایی شیراز – مس نوین کرمان رقابت داشته باشد.

در میان تیم‌هایی که نام بردیم همه مدعی هستند به جز یک تیم گل ابریشم تهران که هنوز معلوم نیست این تیم با چه نیرو و توان و با هدایت چه کسی قصد حضور در این رقابت‌ها را دارد.

فولاد یزد و اروند خرمشهر از تیم‌های مطرح در سال‌های اخیر در لیگ‌های مختلف بوده‌اند و همه آن‌ها را می‌شناسند و اروند سال گذشته نتایج خوبی در همین رده از فوتبال داشت.

داماش گیلان و فولاد نوین اهواز هم که دیگر نیازی به معرفی ما ندارند و برای فوتبال دوستان شناخته شده هستند و بازیکنان خوبی در این تیم‌ها حضور دارند و نیروی زمینی تهران همان تیمی است که سال‌ها در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشته و مهم‌تر این که اصولا نیروی زمینی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است که سابقه سال‌ها حضور در جام باشگاه‌های تهران را داشته و گربه سیاه تیم‌های بزرگ کشور بوده است.

شموشک نوشهر هم تیمی لیگ برتری در سال‌های نه چندان دور بوده که در شهری فوتبال‌خیز و فوتبال دوست پا گرفته و نام ناآشنایی برای فوتبال دوستان نیست تیمی که بنگر و برخی دیگر از بزرگان فوتبال ایران از آن به کشور معرفی شدند.

قشقایی شیراز هم تیم پولداری است که یک ایل بزرگ آن را حمایت می‌کند و مدیران توانمندی دارد که امسال را برای حضور قدرتمندانه آمده‌اند و به یقین نتایج خوبی هم خواهند گرفت.

شاهین بوشهر هم نماد فوتبال بندری‌های جنوب است تیمی که سابقه‌ای بیش از بسیاری تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور دارد و همه پستی‌ها و بلندی‌های فوتبال کشور را پیموده است تیمی که از همه تیم‌هایی که نام بردیم ریشه و اصالت بیشتری دارد.

مس نوین کرمان هم آن گونه که از نام آن پیداست به شرکت و منبعی از پول متصل است که می‌تواند با تمکن مالی خوب خود در این دوره برای هر تیمی خطرساز باشد.

بنابراین به گزاف نگفته‌ایم اگر بگوییم این گروه را باید گروه مرگ نامید جایی که تیم زاگرس نه تنها کار سخت بلکه کاری فراتر از سخت را باید انجام دهد و برای ماندن در این رده از فوتبال باید کمک و همت همه جانبه یک استان را به دنبال داشته باشد.

متأسفانه در سال‌های اخیر هیچ کمک و حمایتی از این تیم نشد و مسؤولان استان و شهرستان بویراحمد نشان دادند که اهمیتی برای جوانان و فوتبال‌دوستان قائل نیستند.

لذا با این وضعیت و با قرار گرفتن تیم زاگرس در میان تیم‌های بزرگ فوتبال کشور در رده دسته دوم نباید انتظار معجزه از این تیم در چنین شرایطی داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4531

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: