سفر مستمر مسئولان به کهگیلویه و بویراحمد بیانگر اراده دولت در توسعه استان است

فصلی نو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرهای استانی اعضای هیات دولت در کاهش مشکلات و بهبود روند توسعه مؤثر است گفت: سفر مستمر مسئولان بیانگر توجه ویژه و اراده دولت دوازدهم برای پیشرفت این استان است.

به گزارش فصلی نو، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج اظهار داشت: سفر معاون رئیس‌جمهوری و وزیران صنعت و ارتباطات در روزهای آغاز بکار دولت دوازدهم بیانگر توجه ویژه دولتمردان به استان و تلاش برای توسعه آن است.
وی بیان کرد: دوم و سوم شهریور سال جاری به ترتیب جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.
خادمی افزود: عصر امروز /چهارشنبه/ نیز محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افتتاح و کلنگ زنی تعدادی طرح عمرانی و اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز شهادت رجایی و باهنر، بیان کرد: این ۲ شهید الگوی دولتمردی اسلامی بودند و به همین دلیل نیز قربانی ترور منافقان کوردل شدند.
خادمی عنوان کرد: خلاء وجودی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان سرمایه‌های مهم کشور و ملت ایران هنوز و پس از گذشت ۳۶ سال جبران نشده است.
وی ابراز داشت: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد فاصله خود را با روش و منش شهیدان رجایی و باهنر کاهش داده و هر چه بیشتر به رفتار، کردار و ویژگی‌های این ۲ شهید نزدیک شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت سال جاری تنها بخش ناچیزی از خدمات ارزنده دولت یازدهم به این استان در ابعاد مختلف توسط مدیران اجرایی برای مردم استان بیان شد.
خادمی اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نشان دادن وفاداری خود به نظام و انقلاب لیاقت چشمگیری داشته و باید خدمات مطلوب‌تری به آنان ارائه شود.
وی افزود: باید جلب رضایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از طریق خدمات‌رسانی بیشتر مهمترین مقوله مورد نظر مدیران اجرایی استان باشد.
دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4694

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: