فصلی نو،روز گذشته غلام محمد زارعی بهمراه جمعی از مدیران استان و شهرستان در جمع اهالی روستای کوشک علیا حضور یافت و با استقبال گرم انها همراه شد . به گزارش فصلی نو،در  این سفر و دیدار گرم و صمیمی که به کلنگ زنی پروژه اجرای شبکه آبیاری قطره ای باغات روستای کوشک علیا که […]

فصلی نو،روز گذشته غلام محمد زارعی بهمراه جمعی از مدیران استان و شهرستان در جمع اهالی روستای کوشک علیا حضور یافت و با استقبال گرم انها همراه شد .

به گزارش فصلی نو،در  این سفر و دیدار گرم و صمیمی که به کلنگ زنی پروژه اجرای شبکه آبیاری قطره ای باغات روستای کوشک علیا که بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات این روستا را تحت پوشش آبیاری قطره ای قرار خواهد داد با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال ، انجامید .

غلام محمد زارعی ضمن تشکر و قدردانی از اهالی روستای کوشک و همچنین تبریک عید غدیر خم و ابراز خرسندی از همزمانی این اتفاق نیک با ایام مبارک عید قربان و غدیر خم یادآور معضلات خشکسالی و نبود درآمد کافی برای کشاورزان و باغداران از روشهای سنتی شدند و افزودند با عنایت الهی و همچنین همیاری و همدلی مسئولین ، پیمانکار و مردم شریف منطقه با اجرایی شدن این پروژه کشاورزان به درآمدهای قابل قبولی خواهند رسید و با تقلیل بحث هزینه و نیروی کار از این به بعد شوق برای کسب درآمد بهتر افراد بیشتری را بسمت مقوله کشاورزی خواهد کشاند .

و همچنین ایشان با یادآوری این نکته که این پروژه با ظرفیت تامین آب کشاورزی بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات منطقه ، یکی از پروژه های مهم و قابل اتکا در زمینه اقتصاد و معیشت روستائیان است که با تلاش و پیگیری مسئولین و دستگاههای زیربط به مرحله کلنگ زنی رسیده که بنده نیز پیگیر این مساله در خصوص تامین و تخصیص منابع مالی این پروژه عمرانی باشیم ، چرا که امروزه یکی از روشهای صنعتی و و مکانیزه شده در بحث کشاورزی ، استفاده بهینه از آب به روش قطره ای می باشد .

در پایان با آرزوی توفیق برای مردم شریف این منطقه و همچنین کمک و یاری خدای متعال خواستار این شدند همه ی آنها که برای پیشبرد این مهم سهیم هستند و نقشی دارند دست در دست هم بگذارند تا زودتر شاهد خوشحالی و شادی مردم باشیم و خود نیز با وجدانی آسوده به سمت بهبودی وضعیت مابقی پروژه های عمرانی و صنعتی حوزه ی شهرستان حرکت کنیم تا زودتر به افق پیش بینی شده در زمینه ی آبادانی منطقه دست یابیم.

در این سفر یک روزه مدیر کل کشاورزی استان ، فرماندار بویراحمد ، رییس جهاد کشاورزی شهرستان ، ریاست بنیاد مسکن شهرستان و آقای محمدی رییس دفتر نماینده ، نماینده بویراحمد و دنا را همراهی نمودند .

فصلی نو،در این مراسم مسابقه کلنگ زنی داغ داغ بود بنحوی که مجریان این برنامه از هر که دم دست شان بود ،تقاضای کلنگ زنی کردند که بنظر می رسید معاون فرماندار،سعادت محمدی ،حمید حسن پور و میلاد علیزاده دور از دسترس مجریان  برنامه بودند.

هر چند که در تصاویر ارسالی اثری از گوهرگانی دیده نمی شود.باید بسیار خوشحال باشیم که این مراسم در حضور معاون وزیر برگزار نشد که در آنصورت می بایست معاون وزیر ،استاندار و دیگر نمایندگان استان اقدام به کلنگ زنی می کردند که چه بسا این برنامه یک نیمه روز طول می کشید.

غلام محمد زارعی غلام محمد زارعی 2 غلام محمد زارعی 3 غلام محمد زارعی 4 غلام محمد زارعی 5 غلام محمد زارعی 6 غلام محمد زارعی 7 غلام محمد زارعی 8 غلام محمد زارعی 9 غلام محمد زارعی 12 غلام محمد زارعی 34 غلام محمد زارعی 56 غلام محمد زارعی 74 غلام محمد زارعی 76 غلام محمد زارعی 090 غلام محمد زارعی 90 غلام محمد زارعی 146 غلام محمد زارعی 232 غلام محمد زارعی 234 غلام محمد زارعی 456 غلام محمد زارعی 745 غلام محمد زارعی 758 غلام محمد زارعی 898 غلام محمد زارعی 909 غلام محمد زارعی 7678سانی