فصلی نو،مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو دستگاه پل فلزی عبور عابرین پیاده در محور یاسوج – بابامیدان به بهره برداری رسید. به گزارش فصلی نو، علی خوان پایه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پلها در حدفاصل روستای تنگاری تا تنگ کناره نصب شده است. وی با […]

فصلی نو،مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو دستگاه پل فلزی عبور عابرین پیاده در محور یاسوج – بابامیدان به بهره برداری رسید.

به گزارش فصلی نو، علی خوان پایه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پلها در حدفاصل روستای تنگاری تا تنگ کناره نصب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و نصب سه دستگاه پل در این فاصله ضروری است، گفت: ساخت این پلها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شد.

خوان پایه اظهار داشت: یکی از محلهای پرحادثه در این محور روستای تنگاری است که به واسطه وجود کارخانه سیمان، قرارگرفتن مسجد و مدرسه در این روستا و وجود شیلات و پرورش آبزیان باید نکات ایمنی جاده ای در این محل به خوبی اجرایی شود.

وی نصب نیوجرسی بتنی با طراحی و پیش بینی روشنایی، نصب چراغ چشمک زن سلار و ساخت ونصب پل فلزی و هوایی را از محل اعتبارات ملی از جمله فعالیتهای انجام گرفته در این محل عنوان کرد.

خوان پایه افزود: نصب دوربین ثبت تخلفات در راستای کنترل سرعت وسائط نقلیه، ایجاد نقوش برجسته و ایمن سازی حواشی مدارس برای هوشیار کردن رانندگان، نصب انواع تابلو هشدار دهنده و بازدارنده، انسداد دور برگردانهای غیر استاندارد وغیر مجاز از جمله فعالیتهای انجام شده در این محور است.