حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو،نشست مشترک بین شرکت شهرکهای صنعتی و بانک سپه با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و صنعتگران کهگیلویه و بویراحمد برگززار شد.

به گزارش فصلی نو،در این جلسه که در محل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بر ارائه خدمات مطلوب و رفع موانع تولید ورفع مشکلات و مسائلی که در مسیردریافت تسهیلات تا بازپرداخت و تسویه با ان مواجه هستند تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام با اشاره به تفاهم نامه کشوری فی المابین سازمان صنایع کوچک با بانک سپه گفت: این تفاهم نامه در چند محورازجمله ارائه خدمات به مجموعه واحدهای تولیدی شامل صدور ضمانتنامه واعتباراسنادی در حوزه صادرات، دستگاه ATM وبخشی هم به حسابها واسنادهای مالی شرکت های استانی و بخش مهم و مورد تاکید تسهیلات بانکی و مشکلات واحدهای تملک شده ویا در حال تملک می باشد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گفت : ازمشکلات جدی واحدهای تولیدی در تامین منابع مالی ودریافت تسهیلات، مشکل معوقات بانکی بود که خوشبختانه با درایت دولت خدمتگزارمشکلات معوقات بانکی و چک های برگشتی بخوبی مدیریت شد .
بنام ادامه داد: از دیگرمشکلات مهم این حوزه تامین وثیقه موردنیاز برای طرحها و واحدهای تولیدی که با استفاده از خدمات صندوق های ضمانت وهمچنین قانون پذیرش قراردادهای واگذای زمین در شهرکها و نواحی صنعتی بعنوان وثقیه که با حمایت و اجرائی شدن راهگشای گره کور متقاضیان تسهیلات می باشد .
وی با اشاره به بخشنامه های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف وضعیت واحدهای مشکل دار افزود: تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با مشکلات تامین نقدینگی روبروبودند که ازطریق کارگروه به بانک سپه معرفی و در حال حاضر دردریافت تسهیلات دریافتی خود از بانکها با مشکل مواجه هستند که می بایست با استفاده از این فرصت بوجود آمده وبا تدبیر و اتخاذ روش های منطقی مورد حمایت ویژه قرار گیرند.
بنام ادامه داد: رسالت بانکها درجذب سرمایه های سرگردان و تزریق آن به حوزه تولید واشتغال است که انتظار می رود بر اساس ضوابط بانک به بنگاه های کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تسهیلات مناسب پرداخت و توجه ویژه داشته باشند.
در این جلسه امیریان معاون اداری و مالی شعب بانک سپه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تاکید بر حمایت همه جانبه از حوزه صنعت و تولید گفت: تلاش ما در مجموعه بانک سپه بر افزایش رضایت مندی مشتریان نهاده شده است و امیدواریم با هماهنگی وتلاش بیشتر بتوانیم خدمات بهتری را به متقاضیان به ویژه صنعتگران استان ارائه دهیم.
در پایان مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیر امورشعب و معاون اعتبارات بانک سپه به منظور بررسی تخصصی تر مشکلات واحدهای صنعتی طرف قرارداد این بانک تشکیل گردد .

سهراب بنام 1

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5222

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: