محموله ۲ تنی آرد و نان کوبودنا یاسوج به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد+تصاویر

فصلی نو،مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا از ارسال ۲ تن محموله آرد و نان صنایع غذایی کوبودنا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.

به گزارش فصلی نو،” بهرام باقری ” در حاشیه ارسال محموله ۲ تنی آرد و نان گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج به مناطق زلزله زده غرب کشور با بیان تسلیت خود و همکارانش در این گروه به رسانه ها گفت: همانند سایر مردم ایران اسلامی که درحال کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور هستند صنایع غذایی کوبودنا استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به ارسال ۲ تن محموله آرد و نان نمود.

وی با ابراز همدردی با زلزله زدگان مناطق غرب کشور و اظهار تاسف از حادثه تلخ زلزله در شهرها و روستاهای این مناطق، خاطرنشان کرد: در محموله ارسالی صنایع غذایی کوبودنا ، یک تن آرد و بیش از ۱۰ هزار قطعه نان کارخانه کوبودنا به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا افزود: محموله ۲ تنی آرد و نان صنایع غذایی کوبودنا تحویل اتاق بازرگانی یاسوج جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب شده و قراراست این محموله فردا پنجشنبه بیست پنجم آبان ماه ۹۶ به همراه سایر کمک های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، به این مناطق ارسال شود.
کوبودنا 1

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5248

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: