در پاسخ به مقاله آقای شهرخ پور

فصلی نو -ا.ه. صالحی
با سلام

با توجه به صحبتهای این روزها جهت معرفی معاونت سیاسی و امنیتی استان و انتخاب و معرفی آقای نظری جهت این گزینه ، قابل بحث و تامل هست چرا ایشان را معرفی کردند و چه کسانی پشت پرده این ماجرا و انتخاب ایشان هستند ؟

ما چند مورد را بیان میکنیم و قضاوت را به مردم فهیم استان می سپاریم :

۱- سوابق مدیریتی و اجرایی قوی ایشان به جز این دو سال در حوزه فرمانداری کجاست و به چه پشتوانه کاری قوی و اجرایی در سطح استان معرفی شدند مگر نباید حداقل چندین سال در استان فعالیت داشته باشند .؟

۲- ایشان به نوعی با حمایت یکجانبه نماینده مجلس در شهرستان بویراحمد و دنا پا به فرمانداری گذاشته و  همین امر باعث شد که پی ریزی برنامه برای انتخاب نماینده کنونی  در انتخابات آتی شود که آن همه سر و صدا و عدم برگزاری صحیح و درست را داشته و اعتراض بیشتر مردم و سایر کاندیداتور ها را به همراه  داشته است که این یک نوع بی تدبیری و عدم توانایی در اداره یک شهرستان می باشد حالا چه برسد که استان را به ایشان بسپارند  آن هم امنیتی و سیاسی  را  ….

۳- ایشان در انتخابات های که در پیش رو داشتند به وضوح یده شده طرفدار کدام کاندیداتور بوده و برای وی چه تلاشهای کرده و بخصوص در انتخابات مجلس و شورای شهر که همه دوستان بر آن اشراف کامل دارند .حالا ریاست جمهوری جای خود دارد که به آن نمیپردازیم .

۴- مگر ایشان نبودند که هنوز بیش از ده ها صندوق رای به فرمانداری نرفته بود و صندوقهای سیار نرسیده بودند که در فرمانداری جلوی بعضی از دوستان خود گفت که حاجی  برنده شده و کار تمام است و با لبخند با دوستان به صحبت میپرداختند .

۵ – در روز ثبت نام کاندیداتور ها برای مجلس با هر شخصی  برخورد متفاوت داشت و همه را به یک نوع و احترام نگاه نمیکرد که حتی اگر خاطرتان باشد یکی از کاندیداتورها با عصبانیت با ایشان صحبت کردند .. یادمان نمیرود که فلان کانیداتور که آمد ایشان به استقبالش رفتند و کلی حال و احوال کردند (( عکسهایش هم موجود میباشد )) شاید دیده باشید .

۶ – چرا باید یک بویراحمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری شود  چرا باشتی ، گچسارانی ، چرامی ، دهدشتی ، لنده ای ، سی سختی ، بهمئی نباید معاونت را به دست بگیرند و ایا انسانهای قدر و قوی نداریم .. خودتان در طایفه خودتان بگردید میبینید که بهتر و سر تر از ایشان چه انسانهایی داریم . اما راند و معرف ندارند ..

۷ –  در پایان زمانی انتخابات سالم برگزار میشود که تمامی مردم به آن واقف و بدون هیچ دستکاری باشد .. ما طرفداران خیلی از کاندیداتور ها فقط به حرمت تاییده شورای محترم نگهبان  سکوت پیشه کردیم و فقط ارامش شهرستان بویراحمد را خواستیم ولی همه نهادهای امنیتی و غیره میدانند که حق  را حق دار نگرفت و فقط با طراحی مهندس انتخابات حق خیلی هار را پایمال کردند …

امید وارم این بار مسولین بخصوص استاندار محترم  با چنین تصمیمی نگذارند جو خوب و آرام استان به هم بریزد و شاهد خیانتها و حق خوریهای بیشتر باشیم

با تشکر ا.ه. صالحی

cleardot

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5395

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: