اکران فیلم های جشنواره فجر در یاسوج و دهدشت

فصلی نو،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلیویه و بویراحمد از اکران فیلم های جشنواره فجر در یاسوج و دهدشت خبر داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی پور در برنامه زنده رادیویی شومه ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :در راستای با نشاط کردن محیط و بالا بردن سطح آگاهی فکری مردم و رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های متنوعی را همزمان با دهه فجر در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

دهبانی پور ، مهمترین رخدادهای فرهنگی هنری و قرآنی ، فرهنگ و ارشاد را از برنامه های اولویت دار در ماههای منتهی به پایان سال عنوان کرد.

وی به برگزاری جشنواره فیلم فجر ،نمایشگاه کتاب ، نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، آواها و نواها (موسیقی محلی و بومی )،هفته قرآن و عترت و تجلیل از نویسند گان اشاره کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد :۵ فیلم ویژه کودک و نوجوان در این جشنواره اکران خواهد شد و رایزنی هایی با آموزش و پرورش در خصوص حضور دانش آموزان به صورت رایگان در این جشنواره صورت گرفته است.
دهبانی پور به جدول زمانبندی اکران فیلم های این جشنواره در ٣ سانس اشاره کرد.
وی اضافه کرد: سانس صبح در ساعت ١٠ و سانس بعداظهر در ساعت ١۶:٣٠ و ١٩برگزار می شود.
دهبانی پور تصریح کرد :علاقمندان و مخاطبین سینما و فیلم فجر ، از گیشه های سینما هنر یاسوج و سینما دهناد دهدشت می توانند بلیط دریافت کنند.
این مسئول فرهنگی ،برگزاری هفدهمین کتاب استان با حضور ٢٧٠ناشر کشوری و استانی را از ١۶ تا ٢١بهمن ماه ٩۶ از برنامه های فرهنگی در مرکز استان عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب برنامه هایی تحت فعالیت های جنبی در حوزه رسانه و مطبوعات ، ادبیات و شعر طنز ، کاهش آسیب های اجتماعی ،نقد کتاب ،شاهنامه و شاهنامه خوانی ، محفل اونس با قرآن و ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان برگزار می شود.

دهبانی پور، گالری و نگار خانه فرهنگ و ارشاد را بستر مناسبی جهت ارائه و عرضه تولیدات آثار هنرمندان عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد ، در پایان به برگزاری برنامه اولویت های پژوهشی اشاره نمود و گفت در این برنامه  پژوهشگران تحقیقات و پژوهشای خود را با موضوعات آواها و نجواهای فراموش شده در قالب پروپزال ارائه خواهند داد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5939

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: