کشف ۹ کیلو تریاک از تعقیب و گریز دوخودروی سواری در جاده یاسوج-شیراز

فصلی نو،فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس و دو خودروی رنو تندر و کشف ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد؛

به گزارش فصلی نو، علی کرم بازیان ظهر شنبه در رابطه با جزئیات این عملیات افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد طی یک عملیات تعقیب و گریز در جاده شیراز-یاسوج، پس از توقیف دو دستگاه خودروی سواری رنو تندر، ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در حاشیه جاده کشف کردند.

بازیان با اشاره به نحوه کشف این میزان مواد مخدر، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد حین اجرای ایست و بازرسی در محور شیراز- یاسوج به دو دستگاه خودروی رنو تندر “ال ۹۰” دستور توقف دادند اما رانندگان این خودروها با بی توجهی به دستور مأموران از محل فرار کردند.

وی اظهار داشت: پس از گریز خودروهای مظنون، با تعقیب مأموران دو خودرو پس از پیمودن حدود چهار کیلومتر متوقف شدند اما مأموران در بازرسی از آنها محموله ای کشف نکردند.

بازیان افزود: در ادامه، مأموران با جستجو و پاکسازی مسیر تردد خودروها یک بسته پلاستیکی حاوی ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6095

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: