فصلی نو ،بدنبال انتشار یک کلیپ ویدئو در فضای مجازی حاوی توهین نماینده رباط کریم به قوم لر که واکنش های زیادی را در پی داشت معاون سیاسی  و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای در این خصوص واکنش نشان داد. به گزارش فصلی نو در این بیانیه آمده است: اهانت به […]

فصلی نو ،بدنبال انتشار یک کلیپ ویدئو در فضای مجازی حاوی توهین نماینده رباط کریم به قوم لر که واکنش های زیادی را در پی داشت معاون سیاسی  و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای در این خصوص واکنش نشان داد.

به گزارش فصلی نو در این بیانیه آمده است:

اهانت به هرکدام از اقوام ایرانی صدمه به امنیت ملی کشور است. از کسانی که در جا حساس وتعیین کننده ای مثل مجلس خدمت میکنند انتظار نمیرود سخنان نسنجیده ای بر زبان برانند ، که احساسات یک قوم بزرگ واصیل ایرانی را جریحه دار کند.

حتی اگر ان نماینده محترم از یک نفر عصبانی هم بودند ذکر قومیت ان شخص کار اشتباهی بود ولازم است عذر خواهی رسمی صورت بگیرد. وعدر خواهی حداقل چیزی است که ایشان میتواند انجام دهد.

رتبه اول استان کهگیلویه وبریراحمد در ایثارگری ودرصد حضور در دفاع مقدس که بخشی ازقوم بزرگ لر هست نشان دهنده میزان عشق این قوم شجاع به میهن،ارمانهای امام راحل وتعلق خاطر به تمامیت ارضی وامنیت کشور هست و این قوم مانند سایر اقوام عزتمند ایرانی مایه افتخار ومباهات هست.امیدوارم چنین اشتباهاتی هر گز تکرار نشود

سید محمدکاظم نظری

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۴ فروردین ۹۷