گزارش تصویری از سفر زارعی به کاکان -هدف گذاری برای آبیاری قطره ای ۲۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی دهستان کاکان

فصلی نو ،نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی از هدف گذاری ۲۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی جهت پوشش آبیاری قطره ای خبر داد.

به گزارش فصلی نو ،غلام محمد زارعی که بهمراه  ،فرماندار بویراحمد و  جمعی از مدیران شهرستانی جهت بررسی مشکلات دهستان کاکان به این بخش سفر کرده بود با اعلام این خبر بیان کرد: از این مقدار ۱۳۰۰ هکتار بصورت کامل تحت آبیاری قطره ای قرار گرفته است و هزار هکتار نیز در دست مطالعه است.

زارعی با بیان اینکه طی ۶۰ سال اخیر در کشور خشک سالی به وجود آمده بی سابقه است، اظهار کرد: مدیریت مصرف و بهبود بهره وری از منابع آبی ضروری است.

زارعی توسعه اقتصادی دهستان کاکان را از اولویت ها دانست و بیان کرد: نقش آب در رونق مناطق محسوس است و برنامه ریزی لازم برای استفاده اصولی از این ظرفیت انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای کنترل و گذراندن بحران های آبی، جلساتی در فرمانداری شهرستان بویراحمد و با حضور دستگاه های متولی برگزار خواهد شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به هدفگذاری بازدید از مناطق مختلف شهرستان بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: مباحث مطرح شده در بازدیدها در فرمانداری بررسی و به شکل مصوبه مطرح و اجرایی می شودـ

وی با تاکید بر توسعه اقتصادی دهستان کاکان، خاطرنشان کرد: در حوزه عمران روستایی نیز باید با رفع مشکلات، منطقه را به نقطه مطلوب برسانیم.

غلام محمد زارعی  نقش توسعه زیرساختی در کاهش مهاجرت به شهرها را محسوس دانست و گفت: در برخی از مناطق استان این موضوع عملیاتی شده و شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلی شورای اسلامی  با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای سال جدید، اظهار کرد: برای توسعه مناطق مختلف استان در سال ۹۷ هدفگذاری های بزرگتری عملیاتی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6598

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: