فصلی نو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مبعث پیامبر (ص) را تبریک گفت. به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم پیامبر اسلام (ص)قبل از شب ۲۷رجب در غار حرا به عبادت خداوند […]

فصلی نو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مبعث پیامبر (ص) را تبریک گفت.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اسلام (ص)قبل از شب ۲۷رجب در غار حرا به عبادت خداوند متعال و راز و نیاز پرداخت، در عالم واقع روح الامین، جبرئل بزرگ، فرشته وحی مامور شد آیاتی از قرآن کریم را بر او بخواند تا او را به مقام پیامبری مفتخر سازد.

پیامبر اکرم (ص)نمونه آسمانی و معجزه ارسالی از جانب خداوند باری تعالی و سراسر زندگی آن بزرگوار سرشار از درس اخلاق صفا و صمیمیت و مبارزه با جهل، خرافات و روش های غیر اخلاقی است.

خداوند متعال برنامه سعادت را توسط پیامبران به بشریت ابلاغ کرده است، از آن جایی که جامعه انسانی از اول شایستگی دریافت برنامه کامل و جامع را نداشت پیامبران یکی پس از دیگری آمدند تا کم کم برنامه جامعه را ارائه نمایند و رسیدن به بعثت حضرت محمد (ص)در این زمان بود که بشر توانست به اندازه هایی از رشد برسید که بتواند برنامه سعادت را به طور جامع و به صورت کامل دریافت کند و آن را حفظ نمایند چون به این مرحله رسید، دین به صورت کامل به به طوری که بتواند تا قیامت نیازهای بشر را تامین کند.

آنچه که برای هدایت بشریت ناکافی بود در زمان آخرین خاتم پیامبران الهی حضرت محمد (ص)و معجزه جاوید از جانب پروردگار عالم قرآن کریم نفشه تکامل آنچه که در دو سرای عالم هست مشخص گردیده است.

خجسته باد مبعثی که با اقرا باسم ربک آغاز و با انا اعطیناک الکوثر بیمه و با الیوم اکملت لکم دینکم جاودانه شد، فرا رسید عید مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد (ص) را به همه پیروان راستین نبوت و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه همکاران دانشگاه علوم پزشکی تبریک تهنیت عرض می کنم.

ابراهیم نعیمی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگلویه وبویراحمد