بهره برداری از خانه بهداشت روستای”حیدرآباد لوداب “اهدایی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ، همزمان با هفته سلامت آیین بهره برداری از خانه بهداشت روستای حیدرآباد لوداب از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد ، مراسم بهره برداری از  این خانه بهداشت  که به همت بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بویراحمد ، مدیر شعب بانک تجارت استان بهمراه معاونین و برخی از کارکنان بانک و همچنین برخی از مدیران شهرستانی برگزار شد.

در این آیین محسن ده محسنی مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه بانک تجارت همواره سعی در انجام کارهای عام المنفعه دارد بیان کرد : خانه بهداشت حیدرآباد لوداب در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر و زیر بنای ۱۰۰ متر احداث شد.

ده محسنی ادامه داد : اعتبار هزینه شده توسط بانک تجارت برای این طرح حدود ۱۴۰ میلیون تومان بوده که علاوه بر این طرح در استان نیز پروژه های عام المنعه دیگر نیز صورت گرفته است.

یادآوری می شود نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از مدیران بانک تجارت گفت : آقای ده محسنی همیشه اهل خیر بوده اند و من با خانواده ایشان کم وبیش آشنایی دارم  و امیدوارم دیگر بانک و موسسات نیز در این راه پیشقدم شوند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6722

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: