دست تک تک سرمایه گذاران را می بوسم – جزییات سرمایه گذاری منتشر شود

فصلی نو ، رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه دیده شدن منافع مردم شرط مدیریت شهری یاسوج برای واگذاری پارک جنگلی به وزارت نفت است، گفت: جزئیات سرمایه گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج بدون کم و کاست منتشر شود.

سید هدایت اکبری در گفت‌و شنو اختصاصی با فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: پارک جنگلی یاسوج از هدیه‌های خداوندی به مردم بوده که باید هرگونه تصمیم در مورد آن با رضایت مردم صورت بگیرد و پذیرفتنی نیست وزارت نفت بدون اطلاع مردم از جزئیات بنای سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری یاسوج با هرگونه سرمایه گذاری در سطح شهر در هر زمینه‌ای به شرط تامین منافع مردم موافق بوده و دست تک به تک سرمایه گذاران را می‌بوسیم، تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری با وزارت نفت برای احداث مجتمع رفاهی، تفریحی و ورزشی در پارک جنگلی هستیم به شرط اینکه با توافق بخشی از خدمات این مجتمع برای استفاده عموم در نظر گرفته شود.

اکبری اعضای شورای شهر یاسوج را نمایندگان مردم در پارلمان محلی دانست و افزود: بدون رضایت مردم با ایجاد هیچ گونه سرمایه گذاری در پارک جنگلی موافقت نمی‌کنیم و نظر مردم در این زمینه برای مدیریت شهری حجت است.

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به بررسی‌های میدانی انجام شده با هدف گرفتن نظر مردم در زمینه سرمایه گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی بیان کرد: مردم در صورتی با این سرمایه گذاری موافق بوده که خدمات تفریحی و رفاهی این مجتمع عمومی باشد و فرزندان این دیار حق استفاده داشته باشند.

اکبری با اشاره به اینکه در گذشته بهره‌برداری پارک جنگلی یاسوج توسط منابع طبیعی به شهرداری یاسوج واگذار شده است، ادامه داد: تاکنون پروژه‌های مختلفی از جمله روشنایی، احداث منبع ذخیره و خط انتقال آب اجرایی شده و در حد توان از تامین دیگر زیرساخت‌های لازم در این پارک دریغ نمی‌کنیم و به فعالیت‌هایمان ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ موضوع محرمانه‌ای در سرمایه گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی با مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی نداریم، تصریح کرد: مردم منتظر بوده که جزئیات این سرمایه گذاری صادقانه و بدون کم و کاست توسط مسئولان و متولیان امر منتشر و اطلاع رسانی شود.

اکبری با تقدیر از وزارت نفت برای سرمایه گذاری در یاسوج افزود: انتظار داریم وزارت نفت در یک نشست مشترک با مسئولین استانی و نمایندگان مردم در شورای شهر خواسته به حق مردم در این سرمایه گذاری دیده شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6758

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: