طایفه گرایی در بین برخی از مدیران استانی به چالش تبدیل شده است-وجود احزاب مانع از طایفه گرایی می شود

سید محمد کاظم نظری بحران آب را جدی ترین چالش استان عنوان کرد و گفت : چالش آب جدی ترین بحران استان است چون هم ممکن است به درگیری های طایفه ای شود و هم در کشت کشاورزان امکان بحران وجود دارد که نیاز است بصورت جدی برای این مشکل چاره اندیشی شود.

فصلی نو ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در بحث طایفه ای گرایی واقعا چالش هست از نخبگان می خواهم که دامن نزنند امیدوارم عقلانینت حاکم شود و نه طایفه گرایی در جامعه سایه گسترانی کند.

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد ،سید محمد کاظم نظری عصر امروز در نشست خبری با رسانه ها  با قبول عملکرد طایفه ای برخی از مدیران استانی بیان کرد: یک عاملی که مردم به سمت طایفه گرایی می روند نبود احزاب است و بجای اینکه بگوییند ایلم از احزاب خودشان سخن بگویند.

نظری ادامه داد: در آستانه های بوجود آمده از رسانه ها و خبرنگاران تشکر می کنم که کمک شایانی برای کم کردن التهاب ها کردند و مردم را به سمت آرامش سوق دادند.

وی در ادامه به آسیب های اجتماعی زنان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۱ میلیارد تومان اعتبار به فنی حرفه ای برای آموزش زنان بی سرپرست خانوار استان اختصاص داده شده است.

نظری ادامه داد: در بحث زنان معتاد در شورای مواد مخدر به کرات بحث شده و کار می شویم و مراکز مختلف ذدر این زمینه کار می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با کودکان کار عنوان کرد: در بحث کودکان دستگاههای مسئول و نهادهای حمایتی تلاش های خود را انجام می دهند اما قطعا ریشه کن نخواهد شد.

سید محمد کاظم نظری با بیان اینکه در آسیب های اجتماعی و  بحث اعتیاد از متوسط کشور بهتر هستیم خاطر نشان کرد: در برخی اسیب ها مثل خودکشی مشکل جدی داریم که در این زمینه فعالیت می کنیم و دولت همت کرده، که در این حوزه اعتبارات خوبی لحاظ کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ادامه داد: در خصوص پیکر جانباختکان جلسات متعددی با خانواده جانباختگان داشتیم  این امر تحت مدیریت هلال احمر کشوری است و هدف استفاده از توانمندی های کل کشور است ، ما هم نگران است و قبول داریم طولانی شده است.

وی ادامه داد:نهایت تلاش را کردیم و اطلاع رسامی کردیم فقط ۶ نفر قطعات اجساد انها پیدا نشده است .

نظری تصریح کرد: هیچ کاندیدی حق ندارد پیش از موعد به تبلیغات دامنه بزند و چنانچه موردی مشاهده شود،تذکر می دهند که در تایید صلاحیت ها لحاظ خواهد شد و بهتر است فضا را  انتخاباتی نکنند.

وی اضافه کرد: در برگزاری مناقصات سختگیری های زیادی می شود و اگر مشاهده شود رسیدگی می شود در بحث مناقصه  ۹۰ میلیاردی سازمان های نظارتی ورود پیدا کرده اند و به مدیران تاکید می شود که مناقصات را قانونی برگز شود.

سید محمد کاظم نظری بحران آب را جدی ترین چالش استان عنوان کرد و گفت : چالش آب جدی ترین بحران استان است چون هم ممکن است به درگیری های طایفه ای شود و هم در کشت کشاورزان امکان بحران وجود دارد که نیاز است بصورت جدی برای این مشکل چاره اندیشی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:در راستای توسعه استان و اجرای منویات رهبری به همکاری و هم افزایی همه نیازمند هستیم.

وی اضافه  کرد: قطعا باید سرعت رشد و میزان تلاش را بیشتر کنیم و اگر بخواهیم به حاشیه ها بپردازیم فاصله ما با دیگر استان ها بیشتر خواهد شد.

 

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6849

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: