فصلی نو ، نماینده مردم بویراحمد نسبت به سخنان غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت واکنش نشان داد . به گزارش فصلی نو استان کهگیاویه و بویراحمد زارعی با رد ادعاهای تاجگردون، گفت: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، در سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، در سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی […]

فصلی نو ، نماینده مردم بویراحمد نسبت به سخنان غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت واکنش نشان داد .

به گزارش فصلی نو استان کهگیاویه و بویراحمد زارعی با رد ادعاهای تاجگردون، گفت: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، در سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، در سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی و در بانک رفاه، تنها و تنها با پیگیری بنده و با حضور مجری طرح انجام گرفته است.

نماینده بویراحمد بیان کرد: ما این وظیفه را داشتیم در حوزه طرح های بزرگ صنعتی با توجه به ظرفیت تامین گازی که داریم این کار را انجام دهیم.

وی گفت: برخی دوستان به دلایلی که علاقه مند نیستند این نوع طرح های بزرگ در شهرستان بویراحمد اجرا شود و زمینه تحول را فراهم کند، آنها یا سعی می کنند این اقدامات بزرگ را به نام خود تمام کنند و یا اینکه در پشت پرده آن را زیر سوال ببرند، که هر دوی این اقدامات شایسته و اخلاقی نیست.

زارعی گفت: ایشان اصلا حق ندارد در مورد پروژه های بویراحمد اظهار نظر کند، مگر دیگران در مورد پروژه های گچساران اظهار نظر و مداخله می کنند؟

نماینده بویراحمد خاطر نشان کرد: چرا ایشان برای بر هم زدن آرامش منطقه هر روز یک حاشیه ایجاد می کند؟