منابع جشنواره کتابخوانی رضوی به زیبایی سیره امام رضا را بیان می کند

میرمحمدی با اشاره به دیگر ویژگی این جشنواره تصریح کرد: توجه به مقاطع سنی کودک و نوجوان و بزرگسال و همچنین شرکت به صورت خانوادگی در این جشنواره از ویژگی مهم این جشنواره است که این کار نهاد کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است.

فصلی نو ، مدیرکل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:منابع جشنواره کتابخوانی رضوی، سیره و روش زندگانی حضرت رضا(ع) را به زیبایی بیان می کند.

حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ضمن بازدید از بخشهای بهسازی شده کتابخانه مرکزی یاسوج، از نزدیک در جریان روند جشنواره کتابخوانی رضوی در استان قرارگرفت.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهریاسوج با سرپرست کتابخانه های عمومی استان دیدار کرد.

حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی برای آشنایی بیشتر مردم از زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ذکر کرد: منابعی که در هشتمین جشنواره کتابخانه رضوی معرفی شده است به زیبایی سیره و روش زندگانی آن امام همام را بیان می کند.

میرمحمدی با اشاره به دیگر ویژگی این جشنواره تصریح کرد: توجه به مقاطع سنی کودک و نوجوان و بزرگسال و همچنین شرکت به صورت خانوادگی در این جشنواره از ویژگی مهم این جشنواره است که این کار نهاد کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است.

وی همچنین افزود: خوشبختانه استقبال مردم استان از این جشنواره در یکی دوسال اخیر مطلوب بوده و البته این از روحیه بالای معنوی مردم سراسر شیعه استان می باشد و بنده امیدوارم که در جشنواره هشتم رضوی این روند ادامه داشته باشد.


رحیمیان سرپرست کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تقدیر از مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: تلاش و کوشش کتابداران استان و همچنین تعامل و همکاری با سایر دستگاههای فرهنگی و اجرایی استان باعث شده است که جشنواره کتابخوانی رضوی در استان با استقبال خوبی روبرو شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین از نزدیک بخشهای بهسازی شده کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی را بازدید کرد.

گفتنی است که کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهریاسوج که به علت وقوع چند زلزله و پس لرزه اخیر دچارآسیب و ترک خوردگی شده بود، در مراحل بهسازی و تعمیر قرار دارد.

بیشتر

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7384

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: