تصادف در کمربندی یاسوج – اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت – تصاویر

رئیس حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام یاسوج بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از منطقه یاسوج به محل اعزام شدند.

فصلی نو ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن ۴نفر در حادثه تصادف پژو ۴۰۵ با پرایددر کمربندی یاسوج به اصفهان در پل زردک خبر داد.

به گزارش فصلی نو ، اورژانس ۱۱۵ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن ۴نفر در حادثه تصادف پژو ۴۰۵ با پراید در کمربندی یاسوج به اصفهان در پل زردک خبر داد.

جلال پوران‌فرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۳ و ۴ دقیقه امروز دوشنبه اتفاق افتاد گفت: متاسفانه بر اثر شدت جراحات شدید سه نفر در محل حادثه قبل از رسیدن تکنسین‌ها جان خود را از دست داده بودند.

رئیس حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام یاسوج بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از منطقه یاسوج به محل اعزام شدند.

جلال‌ پوران فرد با بیان اینکه اولین کد ۳دقیقه بعد از تماس مرکز در محل حادثه حضور یافت افزود: متاسفانه بعلت شدت مکانیسم آسیب ۳نفر که ۱ خانم و دو آقا بود در دم جان باخته بودند و یک مصدوم دیگر توسط پرسنل اعزامی در حین انتقال احیا شد ولی متاسفانه به علت شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7520

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: