اجرای رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله (ص) در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

وی گفت: این رزمایش با حضور ۱۵۲ گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه ۱۰۹ گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.

فصلی نو ،رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین (ع)، گردان‌های عاشورا، کوثر، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و همچنین با حضور اقشار مختلف و ادارات، ارگان‌ها و دیگر دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، بسیجیان و مسؤولان استانی در محل سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فصلی نو به نقل از خبرگزاری بسیج ،رزمایش عاشورائیان اقدامی برای امید آفرینی برای دوستان و بیم‌آفرینی برای دشمنان است/دهه پنجم انقلاب را با هشدار کوبنده به دشمنان آغاز می‌کنیم

سردار یدالله بوعلی در جمع عاشوراییان رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله (ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.

وی گفت: این رزمایش با حضور ۱۵۲ گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه ۱۰۹ گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.

سردار بوعلی افزود: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.

ملت ایران ۴۰ سال با تفکر عاشورایی مقاومت کرد/تجلی تفکر عاشورایی در مردم ایران

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در رزمایش اقتدار عاشوراییان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده اقشار مختلف بسیجیان استان در محل ستاد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: این ملت ۴۰ سال از مذهب و میهن خود پاسداری کرده است.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه و نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژگی‌های عاشوراییان در دشت کربلا و همچنین ملت عاشورایی ایران اشاره کرد و گفت: ویژگی‌های عاشورای امام حسین (ع) در ملت ایران تجلی یافته چرا که حرکت عاشورایی امام حسین بر پایه نگرش توحیدی بود و خدا خواست که حسین کشته شود و خانواده‌اش اسیر شود و این گونه بود که حسین (ع) و یارانش اراده خداوند را پاسخ گفتند.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عاشوراییان همیشه بصیرتمندند و دشمن و زمانه را می‌شناسند خاطرنشان کرد: آن‌ها وظیفه خود را به درستی می‌دانند و هدف را می‌شناسند.

ملک‌حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش اقتدار عاشوراییان تصریح کرد: در روزگاری هستیم که یزیدیان زمانه بدعت‌گذاری کرده‌اند و به دنبال از بین بردن سنت‌های ما هستند.

وی گفت: انقلاب عاشورایی و دفاع مقدس ما بر معیار و مدار مقاومت و صبر شکل گرفته و در راستای عزت انسان‌هاست و ایستادگی ملت ایران برای حفظ عزت و کرامت انسانی است و امتی که مقاومت در برابر دشمن نمی‌کند محکوم به نابودی و فراموشی است.

این استاد حوزه با بیان اینکه ویژگی دیگر عاشوراییان نهراسیدن از مرگ است افزود: امام حسین (ع) می‌فرماید کسانی می‌توانند با ما باشند که خون‌های خود را نثار کنند و چنین مردانی اهل مقاومت هستند و ملت ایران هم ۴۰ سال با همین تفکر مقاومت کرده است.

برخورد سخت در انتظار محتکران/اقتدار عاشورایی بخشی از دیپلماسی بازدارندگیست

در این رزمایش علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دو نکته را در بین بسیجیان و عاشوراییان استان بیان می‌کنم اظهار کرد: اول این که ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ و دین بزرگی است که در طول هزاره‌های گذشته نشان داده به هیچ ملتی و قومی تعرض نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:، اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.

وی گفت: این تجربه را همه جهانیان بعد از جنایت اهواز مشاهده کردند که سپاه پاسخ کوبنده و شایسته‌ای به تجاوزکاران داد.

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد دکترین ایران را دکترینی مبتنی بر عزت و حکمت و اقتدار دانست و گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند: این دیپلماسی را ادامه می‌دهیم و قدرت بازدارندگی خود را به جهان نشان خواهیم داد.

وی در ادامه با تاکید بر این که در برجام و سایر جا‌ها و در دیوان بین المللی لاهه نشان دادیم که اهل احترام به دیگران و اهل منطق هستیم خاطرنشان کرد: البته قدرت بازدارندگی خود را ادامه می‌دهیم و اگر کج فهمی دست از پا خطا کند با موشکهایمان جواب او را خواهیم داد و اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است.

استاندار با یادآوری این که ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.

وی با بیان این که در جنگ اقتصادی که دشمن برای ما درست کرده نه به صورت احساسی و تعجیل و سرسری بلکه با تدبیر و کمک ملت در مقابل دشمن قرار خواهیم گرفت یادآور شد: البته دشمن درونی هم داریم که با حرص و طمع ما را تهدید می‌کند و در بازار ارز و سکه به دنبال جمع کردن هستند و باید مثل دوران جنگ در کنار هم باشیم و هم دشمن خارجی و هم دشمن داخلی را سر جای خودش بنشانیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه دولت با طماعان و حریصان برخورد خواهد کرد و هر کسی بخواهد مقابل ملت بایستد دستگاه قضایی و سپاه و دولت در مقابل زیاده‌خواهان می‌ایستند افزود: مردم و مسؤولان با محتکران تعارفی ندارند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7540

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: