با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان ۳۰ سالن و چمن ورزشی در شهرستان های بویراحمد و دنا احداث شد

وی تصریح کرد: هم اینک بر اساس پیگیری های مجدد مجوز بیش از 10 زمین چمن مصنوعی گرفته شده و مراحل نهایی را طی می کنند و در آینده نزدیک برای جایابی و اجرای این طرح ها به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ خواهد شد.

فصلی نو ، با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،فر ماندار بویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان استان و برخی از مدیران شهرستان مراسم بهره برداری از دو طرح ورزشی در شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: سالن ورزشی در روستای منصور خانی کاکان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: زیربنای این طرح یک هزار و ۴۰۰ متر بوده که یکی از سالن های دارای استاندارد و با کیفیت در این شهرستان است.

غلام‌محمد زارعی بیان کرد: همچنین امروز سالن ورزشی در روستای علی آباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: در سال گذشته سرانه ورزش در استان بسیار پایین بوده و وضع نگران کننده ای داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال های اخیر تلاش شده که با کمک گرفتن از منابع مختلف سرانه ورزش در استان و شهرستان های بویراحمد و دنا ارتقا یابد زیرا که ورزش جزو اولویت های اصلی است.

وی ابراز داشت: با پیگیری هایی که صورت گرفت بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات خاص نفت برای توسعه ورزش روستایی به شهرستان های بویراحمد و دنا اختصاص پیدا کرد.

زارعی گفت: از این میزان اعتبار بیش از ۳۰ زمین ورزشی و سالن ورزشی در مناطق مختلف و روستا های پرجمعیت ساخته شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اینک بر اساس پیگیری های مجدد مجوز بیش از ۱۰ زمین چمن مصنوعی گرفته شده و مراحل نهایی را طی می کنند و در آینده نزدیک برای جایابی و اجرای این طرح ها به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فصلی نو ،نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس ماده ۹۴ بودجه سال های ۹۶ و ۹۷ ردیفی با عنوان ۲۷ صدم درصد برای حوزه ورزش پیش بینی شد و این مهم کمک قابل توجهی به ورزش کرد.

وی افزود: روند ساخت مجموعه هتل و مرکز اقامت ورزش در یاسوج با بهره مندی از اعتبارات این ردیف بودجه شتاب گرفت.

زارعی بیان کرد: این مجموعه سال های زیادی به صورت نیمه تمام باقی مانده بود که بیش از ۲۰ میلیارد ریال از این محل به این طرح اختصاص یافته و پیمانکار در حال انجام کار است.

زارعی تصریح کرد: یکی از اقدامات مطلوب انجام شده در سال های گذشته ساخت سالن ورزشی ۱۵ هزار نفری در شهر یاسوج بوده است.

وی عنوان کرد: امید است که نواقص این طرح بر اساس رایزنی هایی انجام شده با وزیر ورزش و جوانان شده برطرف و به بهره برداری کامل برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: روند و چشم انداز در حوزه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد بسیار روشن است و به برکت تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر جوانان بسیاری از این خطه در رقابت های ملی، بین المللی و آسیایی مدال هایی کسب کرده اند.

وی افزود: کمک به ورزش هزینه نبوده بلکه نوعی سرمایه گذاری برای تامین سلامتی نشاط و سلامتی مردم است.

زارعی تصریح کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ۲۷ مهر امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و با پوشش شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این همایش یک دستگاه خودروی پراید و ۱۱۰ جایزه ارزنده بر اساس قرعه کشی به برخی از شرکت کنندگان اهدا می شود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7593

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: