خوشحال هستم به دادسرا احضار شدم /دوست داشتم بمانم تا جمعه بازار نجات پیدا کند

مقدم بیان کرد : کسبه بسیار ضعیفی هستند چند نفرشان با وانت آمدند در خانه ما من گفتم به فکر جان شما هستیم قانع هم هستند کسانی برخی از آنها را تحریک می کنند ،مشخص هم هستند چه کسانی آنها را تحریک می کنند .

فصلی نو ، شهردار یاسوج گفت :شهرداری یاسوج جهت جمع اوری جمعه بازار آمادگی کامل دارد .

به گزارش فصلی نو استان کهگیلویه و بویراحمد، نستهن مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد بیان کرد :در آتش سوزی اخیر به ۱۶مغازه جمعه بازار آسیب جدی وارد شد که تلاش دستگاههای مختلف مانع از گستردگی این خسارت شد و در این بین دستگاههای نظارتی همکاری های خوبی داشتند .

مقدم ادامه شورایداد :در جلسات مختلفی که برگزار شد،شورای پیشگری ازجرم رای به جمع آوری جمعه بازار داشتند .

وی عنوان کرد :سه جلسه فشرده در این خصوص برگزار شد  بازارچه سنتی در سال نود و پنج با هدف جمعه بازار با همکاری دستگاههای مختلف کلنگ زنی شد.
شهردار یاسوج ادامه فعالیت جمعه بازار را خطر جدی اعلام کرد و گفت :بودن و ماندن جمعه بازار برای یک لحظه هم خطرناک است ،سازه کاملا فلزی است ،قرار شد بعد از آتش سوزی برق نداشته باشند اهالی جمعه بازار فشار برای برق آوردند .

نستهن مقدم گفت : آنها موتور برق های سیار می برند با دادستان محترم مکاتبه کردیم، با شرکت نیز مکاتبه کردیم که اگر امتیاز جمعه بازار  مال ماست جمع کنید .
مقدم ادامه دادذ:خوشحال شدم که به دادسرا احضار شدم دوست داشتم بمانم تا آنها نجات پیدا کنند .
شهردار یاسوج تاکید کرد :الان ماندن انتها جایز نیست بنا است  مکان هایی جا سازی شوند در ساعت های مشخص بصورت سیار بچرخند اینها تمکن مالی بالایی ندارند قدرت خرید هر متر مربع شش تا هفت میلیون تومان را ندارند .
مقدم بیان کرد : کسبه بسیار ضعیفی هستند چند نفرشان با وانت آمدند در خانه ما من گفتم به فکر جان شما هستیم قانع هم هستند کسانی برخی از آنها را تحریک می کنند ،مشخص هم هستند چه کسانی آنها را تحریک می کنند .
وی مجددا مکان فعلی جمعه بازار را نامناسب عنوان کرد و گفت :جمعه بازار هیچ سنخیتی با محل کسب و کار متوسط و ضعیف ندارد .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7612

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: