همه گروه ها و جناح ها  دل در گرو انقلاب و نظام دارند

وی تاکید کرد: این ۴۰ سالگی عمر پر برکت انقلاب اسلامی به معنای دوران پیری نیست بلکه دوران خلق امید، بالندگی و شتاب است و باید تمام توان مان را برای شکوفایی و ظرفیت ها معطوف و آنچه را که در این مدت اتفاق افتاده پلی برای گذر و رسیدن به تعالی کشور قرار دهیم.

فصلی نو ، سومین جلسه شورای سیاست گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دکترعلی محمد احمدی استاندار و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه، تبیین و بازگویی دستاوردها، اقدامات و خدمات ارزنده ۴۰ ساله انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم از زبان مردم را نوآوری دانست و گفت: کمیته های ذیل شورا با برنامه ریزی این نوآوری را محقق سازند.
وی تاکید کرد: این ۴۰ سالگی عمر پر برکت انقلاب اسلامی به معنای دوران پیری نیست بلکه دوران خلق امید، بالندگی و شتاب است و باید تمام توان مان را برای شکوفایی و ظرفیت ها معطوف و آنچه را که در این مدت اتفاق افتاده پلی برای گذر و رسیدن به تعالی کشور قرار دهیم.
استاندار تاکید کرد: اگر که دل در گرو انقلاب، نظام، آرمان های امام  راحل، رهبری و عظمت و دستاوردهای این نظام داریم،  شکوه، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را قاب برداشت های سیاسی، جناحی و گروهی خودمان قرار ندهیم.
احمدی با اشاره به اینکه، بیان دستاوردها و اقدامات در صدا و سیما و رسانه ها از بزرگان و نخبگان مردمی، مدال آوران و نویسندگان پذیرش آن به مراتب گیراتر و تاثیر گذارتر خواهد بود، تصریح کرد: همه گروه ها و جناح ها  و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، سرمایه های واقعی کشور هستند و باید در تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام، نقشی ارزنده ایفا کنند.
استاندار با بیان اینکه، باید در کنار ساده زیستی در بیان خودمان صادق و در عمل ایثارگر باشیم و صادقانه پیام و ناگفته های انقلاب را بازگو کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود، اظهار داشت: باید به همه از جمله جوانان و بخصوص مردم میدان دهیم تا پیام انقلاب و تا آنچه را که بعد از ۴۰ سال تلاش به آن دست یافته ایم، بازگو شود.

احمدی اظهار داشت: باید به نسل جوان بگوییم که شاید هر دولتی بود این کارها را می کرد اما اینکه در استان با همه محرومیت ها این حجم خدمات ارزنده جهت، نوع، کیفیت، سرعت و شتاب آن  تا چه اندازه قابل درک و تحقق پذیر بود.

استاندار تاکید کرد: کمیته ای تشکیل شود و در صدا و سیما و رسانه ها به شبهات جوانان پاسخ دهد و کارگروه های ذیل  شورای سیاست گذاری راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این نگاه جلو بروند که عملکرد و اقدامات متفاوتر از ۴۰ سال گذشته به مردم گفته شود.
از هفته دولت تا دهه فجر طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری برای انتفاع مردم به مراتب افتتاح می شوند و در این مدت پروژه هایی به بهره برداری می رسند که در استان کم نظیر خواهند بود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7623

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: