۳ نمایشگاه طی یک ماه آینده در شهرهای یاسوج و گچساران برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت بازدید از نمایشگاها  تاکید کرد : بازدیدکنندگان محترم چنانچه  قصد خرید داشته باشند درخواست می شود شرایط مطالعه خرید را در پیش فاکتور به دقت مطالعه کنند .

فصلی نو ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان از برگزاری ۳ نمایشگاه درشهرهای یاسوج و گچساران  طی یکماه آینده خبر داد .

به گزارش فصلی نو ، بابک درست عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه با حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور از ۲۰ الی ۲۵ آبانماه سال جاری در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار خواهد شد .

درست در ادامه اظهار داشت : دومین نمایشگاه گل وگیاه در شهر گچساران از تاریخ ۲۷ آبانماه لغایت ۲ آذر دایر خواهد شد .

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه مبل و دکوراسیون منزل در یاسوج خبر داد و افزود : با حضور تولیدکنندگان داخلی که عمدتا از یافت آبان تهران هستند نمایشگاه مبل و دکوراسیون منزل در مصلی امام خمینی شهر یاسوج از تاریخ ۴ آذر لغایت ۸ آذر برگزار می شود .

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت بازدید از نمایشگاها  تاکید کرد : بازدیدکنندگان محترم چنانچه  قصد خرید کالایی را داشته باشند درخواست می شود شرایط  خرید را در پیش فاکتور به دقت مطالعه کنند .

بابک درست شرایط اجاره غرفه را برای تولیدکنندگان و فروشندگان هم استانی مناسب عنوان کرد و گفت : متقاضیان غرفه هم استانی جهت اجاره از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهند شد که این عزیزان می توانند در صورت تمایل به واحد بازاریابی شرکت نمایشگاههای دائمی استان واقع در خیابان آیت الله کاشانی (سالم آباد ۳ ) مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۰۵۴۹ جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه یا تماس حاصل فرمایند و پیش ثبت نام خود راانجام دهند.
این مقام مسوول ساعت بازدید برای علاقمندان را از ساعت ۱۵ الی ۲۱ اعلام کرد و از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاههای فوق دعوت به عمل اورد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7665

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: