بازدیدهای سرزده رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

چند کشاورز نیز از شهرستان دنا با مراجعه به رئیس سازمان، از عدم وجود کود سفید در این شهرستان نگران بودند که تاج‌الدینی با تماس با مدیر شهرستان دنا پیگیر مشکلات کشاورزان شد.

فصلی نو ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه احداث پمپاژ و تأمین آب ۵۸۰ هکتار از اراضی دیم منطقه باباکلان گچساران گفت: این پروژه که بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، باید به موقع تحویل مردم داده شود؛ تاج‌الدینی همچنین در جریان پاسخگویی و عملکرد همکارانش در توزیع کود و بذر شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

به گزارش فصلی نو ، الیاس تاج‌الدینی امروز در ادامه بازدیدهای سرزده خود و بعد از بازدید چند روز قبل خود از مراکز تولید بذر گرمسیری در گچساران و باشت این‌بار به شهرستان بویراحمد رفت تا ببیند همکارانش در روز پایانی هفته چه خدماتی را به کشاورزان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که در سه ماه اخیر برای سومین بار از مدیریت جهاد کشاورزی مرکز این استان بازدید می‌کند از نزدیک در جریان پاسخگویی کارکنان به کشاورزان در فصل کاشت قرار گرفت.

تاج‌الدینی که به صورت سرزده به مدیریت جهاد کشاورزی بویراحمد رفته بود، به میز تحویل حواله‌های کود و بذر رفت و سرزده انبارهای این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.

خواسته اصلی کشاورزان، دریافت کود و بذر گندم بود و برخی مراجعین نیز از کمبود بذر و عدم دسترسی خود گلایه‌مند بودند که رئیس سازمان با تماس‌های تلفنی و هماهنگی با مراکز تحویل بذر، مشکل این کشاورزان را رفع می‌کرد.

چند کشاورز نیز از شهرستان دنا با مراجعه به رئیس سازمان، از عدم وجود کود سفید در این شهرستان نگران بودند که تاج‌الدینی با تماس با مدیر شهرستان دنا پیگیر مشکلات کشاورزان شد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به صورت جداگانه با مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف کشاورزی دیدار و در جریان خدمات و نحوه پاسخگویی آنان قرار می‌گرفت و توضیحات و دستورات لازم را صادر می‌کرد.

وی در پایان این بازدید با مدیر شهرستان بویراحمد تماس گرفت و در یک جلسه با اشاره به نقاط ضعف و قوت عملکرد کارکنان این مدیریت، به تشریح سیاست‌ها و اولویت‌های بخش کشاورزی پرداخت.

تاج‌الدینی همچنین از آذرگون خواست تا با دعوت از فرماندار بویراحمد، در جلسه‌ای مسائل و اولویت‌های بخش کشاورزی و همچنین نیازهای این بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا از همه ظرفیت‌های ممکن برای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده شود.

 تاج‌الدینی همچنین ابتدای هفته جاری، به اتفاق مدیر آب و خاک خود، در بازدیدی سرزده از پروژه احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه تحت فشار منطقه باباکلان در گچساران، در جریان مراحل اجرایی این پروژه مهم قرار گرفت.

وی در دیدار با پیمانکار این پروژه، با بررسی موانع سد راه و راهکارهای تسهیل در کار از مدیر آب و خاک خود خواست تا با تدابیری اتخاذ کند که این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از پیمانکار خواست تا با عمل به تعهدات خود، اقداماتی چون خرید و دپوی لوله و تکمیل ساختمان برق را هر چه سریعتر انجام دهد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی افزود: این پروژه از رودخانه زهره تأمین آب می‌شود تا ۵۸۰ هکتار از اراضی دیم منطقه باباکلان، آبی شود.

عبدالعلی بهالدینی نیز در همین زمینه اعتبار این طرح را ۲۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دبی این پروژه ۴۵۰ لیتر بر ثانیه است که از سال ۹۶ شروع شده است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

13970902000007 Test PhotoH

13970902000008 Test PhotoH

13970902000009 Test PhotoH

13970902000010 Test PhotoH

13970902000005 Test PhotoH

13970902000004 Test PhotoH

13970902000003 Test PhotoH

13970902000006 Test PhotoH

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7791

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: